Magdalena Bešker, vlasnica tvrtke Ulica snova iz Svete Nedelje ovog je ljeta osmislila kolekciju suvenira. Kako tvrdi, njeni suveniri su namijenjeni svima onima koji dolaze u Hrvatsku, ali i onima koji otkrivaju krajeve izvan Lijepe naše, točnije za sve koji putuju i vole putovati. U ovoj kolekciji Bešker je spojila uspomene s putovanja s ciljem da se ljepote doživljenog trajno sačuvaju kroz jedinstvene suvenire i sitnice.
Otisnute uspomene
Ova diplomirana dizajnerica kreirala je i na domaće tržište pustila personalizirane magnete, privjeske, naljepnice za kofere te privjesnice. Ideja iza kolekcije suvenira je da se apliciraju fotografije s putovanja, koje se otisnu i postanu personalizirani magnet, privjesak, naljepnicu za kofer. Odnedavno foto-naljepnice s putovanja mogu se nalijepiti i na multifunkcionalni rokovnik čije se korice mogu personalizirati.
Bešker
U planu mi je imati što više proizvoda u ponudi u što više zemalja.
"Često mi je veliki problem na putovanju pronaći lijepe magnete za poklon svojim najmilijima, a cijena onih uglavnom nije pristupačna. Tako mi je palo napamet zašto ne bih umjesto magneta s motivom Eiffelova tornja koji stoji pet eura, radije imala magnet sa slikom sebe i društva ispred te građevine za svega tri eura? Zar to nije ljepša uspomena?˝, kaže Magdalena Bešker. Bešker je u pet godina poslovanja na hrvatsko te regionalno tržište uspješno plasirala proizvode poput personaliziranih rokovnika, planera i bilježnica. Prošlog ljeta lansirala je dva nova brenda Moj passport etui, posebno dizajniran omot u spektru boja te Moj dnevnik putovanja koji su proglašeni originalnim hrvatskim suvenirima.
Ne postoji ništa slično
Kako tvrdi, ljudi su prepoznali originalnost i kvalitetu proizvoda jer ništa slično ne postoji ni na svjetskom tržištu, pogotovo ne u toliko boja i još personalizirano. Proizvodi se već prodaju u susjednoj BiH, Srbiji i Crnoj Gori, prevedeni su na strane jezike, a Bešker će ih uskoro plasirati i na nova tržišta.
Kaže da ih šalje bilo gdje u svijetu napravljene po željama kupaca, a uz web shop, narudžbe idu i preko Facebook i Instagram stranica te ih se može naći i u suvenirnicama. "Prva godina poslovanja nije bila uspješna, napravila sam minus. Već druge godine uspjela sam izvući nulu, a od treće su krenuli prihodi. U planu mi je imati što više proizvoda u ponudi u što više zemalja˝, poručuje Bešker.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu