Svi zaposlenici trebali bi se držati određenih obrazaca ponašanja i komunikacije jer su često upravo oni ti koji grade imidž poduzeća. Bez obzira radi li se o menadžerima koji nas predstavljaju na sastanku s partnerima ili prodavačima u direktnoj komunikaciji s kupcima.
U današnjem svijetu lako dostupnih informacija i društvenih mreža, dobar glas daleko se čuje, ali negativan još i dalje. Stoga bi svako poduzeće moralo voditi brigu o tome kakav dojam ostavljaju njihovi zaposlenici. Vodeće svjetske korporacije odavno su uočile značaj kvalitetne komunikacije i bontona, zato nemojte čekati ni vi!
Upravo zbog toga, trebali bi se držati određenih pravila i savjeta u komunikaciji kako ne bi sami sebi iskopali jamu u koju možemo upasti.
Postoji nekoliko univerzalnih pravila kad je u pitanju poslovni bonton:
- Rukovanje je i dalje profesionalni standard
- Nemojte prekidati sugovornika
- Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
- Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
- Budite točni
- Ugasite telefon tijekom sastanka
- Izbjegavajte osjetljive teme (politika i religija)
- Klijent ne plaća račune s poslovnih sastanaka
- Educirajte se o lokalnim običajima
Svjesni svih prednosti poznavanja poslovnog bontona i ispravne komunikacije, odlučili smo vam ponuditi seminar na kojemu ćete naučiti kako na pravi način komunicirati u poslovnom svijetu.
Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"
Saznaj više OVDJE
Nakon završene edukacije, sudionici će svladati sve vještine koje su potrebne za svakodnevno komuniciranje s klijentima, korisnicima ili partnerima te standarde ponašanja kako bi u svakoj prilici i gdje god bili predstavljali poduzeće u najboljem svijetlu.
Datum održavanja seminara: 11. travnja 2018.
Ivana Zvrko i Hana Dužević vrhunske su predavačice s bogatim iskustvom održavanja edukacija za sve razine menadžerskih poslova. Prema izlaznim anketama na seminarima Poslovnog dnevnika, ocijenjene su najvišim ocjenama, a bivši polaznici za njih imaju samo riječi pohvale.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu