Internet marketing Akademija okupila vrhunske stručnjake za digitalno oglašavanje

Autor: Promo , 04. listopad 2018. u 08:34
Foto: Promo

Sada je i službeno da prema brojnim istraživanjima provodimo više vremena na mobilnim uređajima nego pred televizijskim ekranom ili računalom.

Posljednje dvije godine najveći rast ulaganja u oglašavanje zabilježilo je internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. S obzirom na to da je područje promocije, mjerenja i optimizacije marketinških aktivnosti na internetu postalo izuzetno kompleksno te se mijenja iz dana u dan, potrebno je kontinuirano se educirati iz svih relevantnih područja internet marketinga.

Sada je i službeno da prema brojnim istraživanjima provodimo više vremena na mobilnim uređajima nego pred televizijskim ekranom ili računalom. Čak 95 posto mladih u Hrvatskoj pristupa internetu putem smartphonea, a već ove godine pojedini veliki brendovi u našoj zemlji napravili su znatan iskorak što se tiče internet marketing oglašavanja.

Upisom na Mirakul Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz sedam optimalno raspoređenih modula naučiti sve najnovije tehnike i alate za digitalno poslovanje i oglašavanje, upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz Degordiana, Jasno i glasno, Escapea, GoAdsa, agencije Švicarska i Pomalo te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji, u pravilu, dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtki koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem interneta.

Program Mirakul edukacijskog centra se sastoji od 7 redovnih modula, ukupnog trajanja 64 nastavna sata, a održat će se od 19. listopada 2018. godine do 1. veljače 2019. godine.

Pregled programa po modulima:

 

MODUL 1 (19. listopada 2018.)

Internet marketing

Predavači:

Domagoj Davidović, suosnivač agencije Švicarska

Ivo Novak, direktor usluga digitalnog marketinga Degordiana

 

MODUL 2 (8. i 9. studenoga 2018.)

Social Media Marketing – Marketing na društvenim mrežama

Predavačice:

Ana Penović, suvlasnica tvrtke Jasno&Glasno

Milica Žagar, account i community managerica

 

MODUL 3 (23. studenoga 2018.)

SEO – Optimizacija web stranica za tražilice

Predavač:

Marko Pačar, Head of web analytics & optimization u Degordianu

 

MODUL 4 (30. studenoga 2018.)

Google Ads (AdWords) – osnovni modul

Predavač:

Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds

 

MODUL 5 (14. prosinca 2018.)

Google Ads (AdWords) – napredni modul

Predavač:

Vice Božić, certificirani stručnjak za Google AdWords i Google Analytics, jedan od pionira digitalnog marketinga u Adriatic regiji, direktor digitalne agencije GoAds

 

MODUL 6 (18. siječnja 2019.)

Google Analytics – analiza uspješnosti web sjedišta

Predavač:

Zorin Radovančević, Google Analytics specijalist iz agencije za internetski marketing i oglašavanje Escape studio

 

MODUL 8 (1. veljače 2019.)

Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje

Predavačica:

Dražena Lejo, direktorica i vlasnica agencije Pomalo

 

Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – Kraš Auditorium, Ravnice 48

 

Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/akademija/internet-marketing-akademija

New Report

Close