Za obradu iznimno velikih količina podataka, kako bi se osigurala učinkovita i sigurna provedba mjera nužnih za funkcioniranje dijela privatnog sektora, bilo je potrebno pružiti digitalno rješenje za zaprimanje i obradu zahtjeva te kompletnu provedbu mjera. Izrade takvog rješenja prihvatio se stručni tim IN2 po narudžbi HZZ-a odmah po definiranju prvih mjera za očuvanje radnih mjesta u travnju i do danas uz stalne nadogradnje i nove mjere proces zapravo još uvijek traje. Rješenje je rezultat suradnje predstavnika Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, IT odjela i rukovodstva HZZ-a te tvrtke Kadei dok je ključan izvođač softverskog rješenja tvrtka IN2.
Funkcionalnosti sustava uključuju obradu i verifikaciju preuzetih podataka, kompletan back-office proces uključujući integraciju, e-pisarnicu i provedbu procesa primjenom kompleksnog modula APZ za upravljanje predmetima mjera aktivne politike zapošljavanja koji objedinjuje funkcionalnosti svih evidencijskih procesa, case-management, upravljanje dokumentima, budžetiranje (rezervacija sredstava i evidencija izdataka). Što je najvažnije korisniku se pruža neometan radni tok za provedbu mjere od inicijalnog zahtjeva, odobrenja, zaključenja ugovora, pa sve do pripreme naloga za isplatu uz transparentan end-to-end potpuni digitalno podržan proces provedbe.
„Mjere državnih potpora za očuvanje radnih mjesta jedne su od prvih i konkretnijih mjera usmjerenih prema poduzetnicima u privatnom sektoru i njihovim zaposlenicima te smo se nakon definiranja mjera u travnju prihvatili složenog zadatka organizacije provedbe“, izjavio je Ante Lončar, ravnatelj Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. „U danim okolnostima reagirali smo brzo i učinkovito i ponosan sam na uspješnu suradnju svih uključenih dionika bez kojih ovo ne bi bilo moguće. Zahvaljujem stručnom timu IN2 na digitalnom rješenju i podršci što nam je uvelike pomoglo i omogućilo Zavodu da na jednostavan i brz način osiguramo provedbu mjera za više od 150 tisuća poslodavaca i preko 650 tisuća zaposlenika“, dodao je ravnatelj.
„Čestitam kolegama iz HZZ na zasluženom priznanju za uloženi trud u provedbi Vladinih mjera za očuvanje radnih mjesta zbog pandemije. IN2 je u tome imao značajnu ulogu budući da smo svojim softverskim rješenjima omogućili digitalizaciju procesa i pružili klijentu sve potrebno za što učinkovitiju provedbu mjera. Zahvalan sam i ponosan na svoj tim bez kojeg ovo ne bi bilo moguće i vrlo zadovoljan suradnjom sa svim institucijama i suradnicima, na svim razinama. Iako je zadatak bio zahtjevan sam po sebi, uz dodatne izazove udaljenog rada, dobro koordinirani timski rad je dao rezultate i pokazao da smo pouzdan partner kada su u pitanju i iznimno zahtjevna tehnološka rješenja“ , Tomislav Ocvirek, voditelj linije poslovanja, Javni sektor IN2.
Ovo rješenje samo je jedno u nizu koje je u ovoj godini klijentima iz sektora javne uprave, zdravstva, financija i gospodarstva isporučila tvrtka IN2 za potrebe digitalizacije njihovih sustava, čime nastavlja svoj strateški cilj unaprjeđenja poslovnih procesa kako javnog tako i privatnog sektora uz pomoć najnovijih tehnoloških rješenja i znanja domaćih IT stručnjaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu