U vrijeme globalizacije i sve veće konkurencije, danas gotovo da i nema proizvoda koji se ne može zamijeniti nekim drugim. Sukladno tome, tvrtkama je postalo sve teže prodati svoje proizvode, a jedan od ključnih razloga je i sve veća pregovaračka moć kupca. Stoga je neophodno zadržati svakog kupca, a ogromnu ulogu u tome ima prodaja i sposobnost da se nešto proda.
Svaki čovjek danas nešto kupuje i nešto prodaje pa se kaže da se svi ljudi u određenoj mjeri bave prodajom. Prodaja je vještina i djelatnost koja je istovremeno i laka i teška, i složena i jednostavna, i dobro i slabo plaćena. Međutim, jedno je sigurno, a to je da se dobar prodavač stvara.
Jedna od ključnih stvari jest zadobiti naklonost kupca, a to se postiže kroz više aspekata:
Prvi kontakt, pozdrav, upoznavanje prvih nekoliko sekundi u kojima se dobiva naklonost kupca
Izgled i govor > urednost i prijateljska intonacija glasa
Sjedenje i stajanje / položaj ruku prirodno težište tijela / oslonac na punim stopalima
Pozdrav i rukovanje srdačan i prijateljski / pamti ime i rukuj se prirodno
Zone komuniciranja javna, društvena, osobna i intimna zona
Govor tijela položaj tijela / ljudi najviše vjeruju onome što vide
Govor tijela i verbalni govor Jedinstvo / istodoban i istoznačan verbalni govor i govor tijela.
Pri svakoj fazi stvaranja naklonosti kupca važnije je kako govorite nego što govorite. Istraživanja pokazuju kako na pozitivan dojam kod kupca u 55 % slučajeva utječe prijateljski izraz lica, 38 % prijateljski ton glasa, a svega 7 % sadržaj govora. Stoga je vrlo važno paziti na jedinstvo verbalnog i neverbalnog govora, položaj nogu i ruku, položaj tijela, pogled u oči, boju i intonaciju glasa, kretnje, zone komuniciranja, pažljivo slušanje, oslovljavanje imenom i dr. Osim toga, nisu svi čimbenici uspješne prodaje/pregovora jednako važni kao npr:
dragocjeni su: plan prodaje/pregovora i znanje o materiji
presudno važni su: sposobnost govorništva
posebno važni su: opća inteligencija i kompletnost, sposobnost uvjeravanja, strpljivost, postupnost i samokontrola
važni su: prodajno/pregovaračko iskustvo, uvažavanje tuđih emocija i vještina raspravljanja
dosta važni su: upornost, borbenost i hijerarhijski položaj
nevažni su: korištenje agresije, smisao za zabavljanje, spremnost na suradnju i povjerenje u ljude
Iako se to sve možda čini vrlo jednostavnim, prodavač u očima kupca predstavlja cijeu tvrtku i neophodno je da prodaja bude na visokoj razini osobito jer u prodaji nema pravila, nego velik broj detalja. Ako želite naučiti te detalje od iskusnih stručnjaka s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu, koji su održali na tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama, Mirakul Edukacijski centar pruža Vam za to priliku. U suradnji s vodećim prodajnim stručnjacima, organizira Prodajnu Akademiju koja s predavanjima kreće 6. 10. 2017, a predavanja su koncipirana kroz 6 modula, seminara koja pokrivaju ključna prodajna područja:
Planiranje prodaje i kategorizacija kupaca (6. 10. 2017.)
Napredne prodajne vještine (20. 10. 2017.)
Poslovna komunikacija i bonton (17. 11. 2017.)
Upravljanje stresom i konfliktnim situacijama (8. 12. 2017.)
Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje (26. 1. 2018.)
Kontroling prodaje i ključnih kupaca (9. 2. 2018.)
Osim redovnih modula, polaznici mogu odabrati i neki od izbornih seminara:
Uspješan i uvjerljiv javni nastup (15.-16. 11. 2017.)
Leadership & vođenje ljudi u prodaji (9. 3. 2018.)
Komunikacija s „teškim“ klijentima (23. 3. 2018.)
Formiranje i razvoj prodajnog tima (6. 4. 2018.)
Više informacija o programu možete pronaći na sljedećem linku: Prodajna Akademija
Upisi su u tijeku, a prijavom do 21. 9. 2017. ostvarujete PROMOTIVAN IZNOS KOTIZACIJE. Link za prijavu: PRIJAVA
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu