Hrvatski Telekom proglašen je liderom na području inovativnosti u kategoriji velikih tvrtki prema rezultatima nacionalnog istraživanja o stanju inovativnosti hrvatskih tvrtki. Istraživanje su proveli Sense Consulting, poslovni tjednik Lider i veleučilište VERN na uzorku od 300 domaćih tvrtki iz raznih djelatnosti.
Pored Hrvatskog Telekoma koji je proglašen najinovativnijom velikom tvrtkom u Hrvatskoj, u kategoriji srednje velikih tvrtki naijinovativnijom je proglašena Alarm Automatika, regionalni tržišni lider u osmišljavanju i izvedbi cjelovitih, inovativnih i integriranih rješenja tehničke zaštite, a u kategoriji malih tvrtki priznanje je pripalo tvrtki Genos d.o.o., prvom privatnom DNA laboratoriju u široj regiji.
Na svečanom proglašenju održanom na sveučilištu Vern sudjelovala je i Irena Jolić Šimović, članica Uprave i glavna operativna direktorica za ljudske resurse Hrvatskog Telekoma koja je tom prilikom istaknula: "Inovativnost i usmjerenost naših zaposlenika prema korištenju naprednih tehnologija u svakodnevnom životu i radu temelj su uspjeha naše kompanije. U HT-u želimo biti najbolje mjesto za visoka postignuća i osobni razvoj, a ovo priznanje kao i činjenica da smo dugi niz godina u vrhu najpoželjnijih poslodavaca, jasno potvrđuju naš trud i zajedničku viziju svih zaposlenika. Ključni kriterij kojim se vodimo pri realizaciji inovativnih projekata je da ta inovacija našim korisnicima olakšava pristup komunikaciji, radu i zabavi u svakom trenutku i na što jednostavniji način. Kao primjer naše inovacije na svjetskoj razini posebno bih istaknula TeraStream mrežu, ključnu za razvoj i konkurentnost gospodarstva i društva budućnosti."
Istraživanje o stanju inovativnosti hrvatskih tvrtki započelo je početkom ove godine te je obuhvatilo 30 posto tvrtki koje se bave proizvodnim djelatnostima te 70 posto onih koje se bave uslužnim djelatnostima. Prilikom provođenja istraživanja male, srednje velike i velike tvrtke razdvojene su u zasebne kategorije kako bi se saznalo ima li broj zaposlenika i iznos ukupnih prihoda utjecaj na inovativnost tvrtke. Istraživanje je pokazalo da samo 38 posto tvrtki inovacije vidi među tri glavna prioriteta u poslovanju, dok 43 posto ispitanih tvrtki ne smatra inovacije prioritetima poslovanja. Ujedno samo 14 posto njih koristi sredstva iz pristupnih i EU fondova kako bi unaprijedili svoj inovacijski potencijal.
Više o stanju inovativnosti u Hrvatskoj te rezultatima istraživanja možete pronaći na www.inovativnost.hr
Dobitnici nagrade na Okruglom stolu