Hrvatski telekom educira male i srednje poduzetnike

Autor: Poslovni dnevnik , 03. studeni 2019. u 22:00
Jerko Dumanić, HT

Ponuda radionica nastala na istraživanju među tvrtkama, koje naglasak stavljaju na digitalno oglašavanje.

Zahvaljujući tehnologiji, prilike na tržištu uvelike su se promijenile i nikada nije bilo lakše dosegnuti nove korisnike.

Želimo povezati male i srednje poduzetnike s prilikama koje im nudi oglašavanje na internetu i na taj im način omogućiti uspješnije poslovanje", kaže Jerko Dumanić, direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika Hrvatskog Telekoma. Upravo iz tog razloga HT je odlučio malim i srednjim poduzetnicima ponuditi četiri cjelodnevne radionice u četiri hrvatska grada – Rijeci, Splitu, Osijeku i Zagrebu, na kojima ćemo ih educirati o tome što praktično znači digitalizacija poslovanja, pružiti im temeljna znanja i preporuke za oglašavanje na internetu te im omogućiti interaktivne radionice s temama o oglašavanju na internetu po njihovom izboru.

Prva u nizu radionica održat će se 12. studenog u Rijeci, a tjedan dana kasnije 19. studenog u Splitu. Osijek je na redu 28. studenog, a Zagreb 9. prosinca.  Ponuda je to radionica nastala temeljem interesa i želja malih i srednjih poduzetnika među kojima je provedeno istraživanje čiji rezultati pokazuju kako je investiranje u oglašavanje na internetu na vrhu popisa. 

"Na današnjem vrlo konkurentnom tržištu bez granica i uz vrlo jaku i aktivnu konkurenciju, malim tvrtkama je teško postići da ih potencijalni korisnici prepoznaju. Zato je oglašavanje na internetu odličan način za učinkovitu i atraktivnu vidljivost na tržištu. Malim i srednjim kompanijama pružamo digitalne alate za oglašavanje kako bi povećali svoju konkurentnost i osnažili ih da otvore nove mogućnosti rasta", naglašavaju u HT-u. 

Komentirajte prvi

New Report

Close