Hrvatski poduzetnici ne trebaju se bojati velikog indijskog tržišta koje treba njihova specijalizirana tehnološka rješenja, samo se trebaju bolje promovirati.
Smatraju to sudionici virtualnog hrvatsko indijskog poslovnog foruma održanog u utorak u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, Indijskog Veleposlanstva, Indijsko-hrvatskog poslovnog kluba i Federacije indijskih komora trgovine i industrije (FICCI).
“Malo i srednje poduzetništvo ima posebno velik potencijal za rast, kod nas ima više od 16 milijuna MSP-ova i svi traže prilike za suradnju sa stranim tvrtkama.
Tu su i područja poput zelene energije i IT-a koja imaju velik potencijal za rast, te turizam. Hrvatska bi trebala pojačati turističku promociju u našoj zemlji”, poručio je Manish Singhal, zamjenik glavnog tajnika FICCI-a.
Indijski veleposlanik Raj Kumar Srivastava napomenuo je kako hrvatska brodogradilišta i druge radno intenzivne branše već zapošljavaju indijske radnike te da je stoga važno uskladiti potrebe za radnom snagom u RH s institucijama u Indiji kako bi se kretanje radnika pojednostavnilo i koordiniralo.
Izvoz Hrvatske u Indiju višestruko je. “To pokazuje potencijal za razvoj naših odnosa, stoga nam je drago što imamo priliku suorganizirati događaje na kojem tvrtke mogu upoznati pojedina tržišta i međusobno se povezati, rekla je direktorica Sektora za međunarodne poslove HGK Ines Obradović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu