Nijemci i dalje turisti koji nam se najradije vraćaju
Prema analizi koju je prošle godine proveo dnevnik.hr struktura turista u Hrvatskoj značajno se promijenila u proteklih deset godina. Najzastupljeniji gosti su i dalje njemačke nacionalnosti, kako prije deset godina tako i danas. U proteklih tri godine činili su trećinu ukupnih noćenja u turističkoj sezoni. Zanimljivo je i da se broj Talijana kroz taj period značajno smanjio te su ih s drugog mjesta iz 2012. po broju noćenja pretekli Slovenci i Austrijanci. Procjenjuje se da je razlog manje zastupljenosti talijanskih posjetitelja upravo razvoj hrvatskog turizma, jer osim što je ferragosto stvar prošlosti, Talijani i dalje preferiraju rezervacije obavljati u zadnji čas, što više nije izvedivo na jadranskoj obali Hrvatske koja je u kolovozu potpuno popunjena. Zanimljivo je da se smanjio i udio ruskih turista, što je vjerojatno posljedica uvođenje vize čime je značajno zakompliciran proces putovanja i dolaska.
Aziski turisti otkrili su Hrvatsku!
Najveći porast turista s Dalekog istoka stigao je iz Koreje i Kine. Prema podacima Seebiz.eu portala 2007. Hrvatsku je posjetilo oko 14.000 gostiju iz Južne Koreje, dok ih je 2017. u Hrvatsku stiglo čak 378.000. Paralelno s time, broj kineskih posjetitelja 2007. iznosio je 6.500, a 2017. popeli su se na čak 337.000 posjetitelja! Ovi posjetitelji izuzetno su vrijedni zato što dolaze cijele godine, što je hrvatskoj turističkoj ponudi itekako dobrodošlo. Posjetitelje iz Koreje i Kine osim mora posebno privlače prirodne ljepote kojima Hrvatska obiluje, zanimljiva im je hrvatska kultura kao i naša tradicionalna gastronomija.
Svi žele posjetitelje iz Azije, no znaju li kako im ugoditi?
S rastom posjetitelja iz dalekih istočnih destinacija, hrvatska turistička ponuda polako se prilagođava njihovim ukusima kako bi im posjet učinili što ugodnijim. Brojni hrvatski hoteli tako su odlučili u svoju ponudu uvrstiti kuhala za vodu u sobama radi običaja brzog pripremanja tjestenine, kineski čaj te za putovanja u dvoje obavezno razdvojene krevete umjesto bračnih.
Ponuda za posao izvornim govornicima
Na sličan način prilagođava se i RideCar rent a car koji je na vrijeme prepoznao visoki potencijal klijenata iz Koreje i Kine. RideCar je već ranije sklopio ugovor s nekoliko velikih azijskih brokera za najam vozila, te poduzima dodatni korak kako bi poboljšao njihovo korisničko iskustvo. Tako je trenutno na posao.hr raspisan natječaj za posao kojim se traže izvorni govornici iz Koreje i Kine. Iz RideCara kažu da se nadaju da će usluga i korisnička podrška na jeziku koji koriste ciljani klijenti dodatno pomoći korisnicima donijeti odluku o posjetu Lijepe Naše.
Kandidati koji ispunjavaju zadane uvjete mogu se prijaviti iz čitave Hrvatske na: posao@ridecar.hr.
RideCar će ih sa zadovoljstvom primiti u svoje krugove, znajući da se pripremaju za sezonu u kojoj su pronašli još jedan način da pokažu dobrodošlicu budućim klijentima koji dolaze iz dalekih destinacija, ali želimo da se u Hrvatskoj osjećaju kao kod kuće.