U utrci s užurbanim načinom života i bezbrojnim obavezama, dobro upravljanje vremenom odavno je postalo neizbježno. Digitalizacija je naša svakodnevica pa je time izbor bankarskih usluga još važniji nego nekad. Nitko više nema vremena i strpljenja za čekanje na šalterima, uostalom svi imamo priliku plaćati i svojim financijama upravljati sve brže i jednostavnije.
Banka je tu da svojim uslugama i digitalnim kanalima klijentima uštedi vrijeme i olakša svakodnevno upravljanje novcem. Hrvatska poštanska banka prva je u Hrvatskoj ponudila usluge ePoslovnice i na mobitelu.
Virtualna poslovnica HPB-a besplatna je i dostupna korisnicima internetskog i mobilnog bankarstva te nudi najveći opseg bankarskih usluga na tržištu uz izravnu komunikaciju s djelatnicima Banke:
• poslovati možete iz udobnosti vaših fotelja i pritom štedite vrijeme i novac
• HPB ePoslovnica dostupna je i izvan radnog vremena klasične poslovnice
• komunicirate s djelatnicima putem chata, video ili audio poziva
• možete ugovarati nove proizvode i usluge ili modificirati postojeće
• sve dogovoreno s djelatnikom Banke potvrđujete naprednim elektroničkim potpisom.
U HPB-ovoj ePoslovnici moguće je otvoriti, modificirati i zatvoriti sve vrste računa za građane, podnijeti zahtjev za odobrenje/povećanje dopuštenog prekoračenja kao i izdavanje svih debitnih, kreditnih i prepaid kartica Banke, ugovoriti pakete proizvoda, digitalne usluge, trajne naloge te sve vrste oročenih depozita.
‘U eri digitalizacije banke su suočene s novim trendovima kojima se moraju prilagoditi i razvijati nova rješenja za bolje korisničko iskustvo klijenata. HPB je usmjerena na ulaganja u digitalno poslovanje i inovacije za bolje usluge i zadovoljne klijente’, poručuje izvršna direktorica Sektora direktnih kanala HPB-a Marija Radonić.