HGK malim i srednjim tvrtkama otvara vrata inozemnih tržišta

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 24. veljača 2017. u 11:54
Prilika za farmaceute, drvare, tekstilce.../M. M./PIXSELL

Za sudjelovanje u ovom projektu tvrtke se prijavljuju putem javnog poziva koji je otvoren do 31. ožujka, a nude se individualni treninzi i međunarodne strategije.

Hrvatska mala i srednja poduzeća uz potporu Hrvatske gospodarske komore (HGK), koja je prihvatila poziv Eurochambresa za priključivanje europskom projektu Ready2Go, imaju priliku internacionalizirati svoje poslovanje.

Projekt je zamišljen kao niz individualiziranih treninga za nastup i traženje poslovnih partnera na međunarodnim tržištima u sklopu kojega će se sa svakom tvrtkom kreirati i međunarodni poslovni plan odnosno strategija za postavljanje ciljeva i brzi početak međunarodnog napredovanja. Ready2Go vodi Milanska komora kao glavni partner, a uz HGK na njemu sudjeluje još 11 gospodarskih komora iz devet europskih zemalja te ga financira Europska komisija.

"Za sudjelovanje u ovom projektu prijavljuje se putem javnog poziva koji je otvoren do 31. ožujka 2017. Tvrtke moraju zadovoljavati određene kriterije, poput osnivanja u državi članici EU ili biti iz zemlje sudionice programa COSME (Albanija, Armenija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Island, Moldavija, Crna Gora, Srbija i Turska) te trebaju biti aktivne u proizvodnom sektoru. Prihvatljivi sektori uključuju biotehnologiju, zatim prehrambenu, tekstilnu i modnu te kemijsku i drvnu industriju, zaštitu okoliša i inteligentnu energiju, nano i mikrotehnologiju, kreativne industrije, zdravstvo i farmaceutiku te ICT", za Poslovni je dnevnik pojasnila viša stručna suradnica Sektora za međunarodne poslove i EU pri HGK, Andrea Grubišić.

Nakon selekcije, 80 odabranih tvrtki će na raspolaganje dobiti potrebne alate koji jamče uspjeh u inozemstvu. Fokus će biti usmjeren na pet ciljnih tržišta, i to Čile, Indiju, Kamerun, Kanadu i SAD, a sudionici će dobiti uvid u načine rada pojedinih tržišta te poduzeti prve konkretne korake u uspostavljanju partnerstava u tim zemljama. "Cilj je malim i srednjim poduzećima individualnim i kolektivnim treninzima pružiti tehničku pomoć kako bi bili spremni za nastup na trećim tržištima te im,  kroz poslovne susrete na dva od ponuđenih pet tržišta, pružiti potporu u pronalaženju pouzdanih stranih partnera. Sve edukacije i treninzi su besplatni, a određeni dio putnih troškova sufinancira se iz projekta", naglasila je Grubišić.

Komentirajte prvi

New Report

Close