U komunikacijskome smislu, generalizacije znače uopćavanje. U njima nema ništa konkretno i jedinstveno. Isto tako, generalizacije mogu povezivati ili razdvajati. To je dobro razumjeti kako bismo znali kada zapravo treba koristiti jednu od njih. Kada nas generalizacije u komunikaciji razdvajaju, a kada spajaju i kako se njima osnažiti za nove poslovne bitke, pogledajte u novom video tutorijalu serijala „Govornik by Melita Pavlek“.
Melita je dugogodišnja komunikacijska trenerica koja je svoje znanje oblikovala u kratke video tutoriale o javnom nastupu, namijenjene prvenstveno poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima timova i liderima koji svakodnevno moraju uspješno javno komunicirati kako bi uspješno poslovali, ali i svima koji svoje javne nastupe žele poboljšati i dodatno se educirati. U poslovnom svijetu, imajući u vidu ubrzavanje i hiperprodukciju informacija, važno je znati kako jednostavno, ciljano i kratko komunicirati stavove i brend, pa svi koji žele ostvariti utjecaj u svojoj okolini, bez obzira na to vode li tvrtku od sto zaposlenih ili odjel s petero kolega, trebaju „brusiti“ svoje vještine javnog nastupa i prezentacija.