Franck: Cilj nam je stvoriti poticajno okruženje za zaposlenike

Autor: Sponzorirani članak , 15. studeni 2013. u 10:56
Press foto

Franck d.d. kao vodeća prehrambena kompanija u regiji svoj uspjeh temelji na visokoj konkurentnosti svojih proizvoda koju ostvaruje kroz kontinuiranu brigu o optimizaciji i unapređenju proizvodnih procesa, praćenju tržišnih trendova i ključnih pokazatelja uspješnosti, kontinuiranim nastojanjima da zadovoljimo želje i potrebe potrošača, te izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima.

Ana Jožinec, direktorica ljudskih resursa:

Upravljanje razvojem i individualnim učinkom ključni su faktori uspjeha za zadovoljstvo zaposlenika i napredak kompanije – trud i rad se nagrađuju, a od zaposlenika se očekuje aktivno sudjelovanje u razvoju svojih kompetencija.

Mladi na prvom mjestu!

U trenutku zapošljavanja u Francku, budući rukovoditelj svakom novom pripravniku kreira program pripravničkog staža kojim su određena glavna područja s kojima se mladi djelatnik mora upoznati, cjeline znanja koje treba usvojiti, te glavne aktivnosti i zadaci koje obavlja sukladno opisu radnog mjesta. Pripravnika se upoznaje s organizacijom, procesima i glavnim odgovornostima svih poslovnih područja s kojima surađuje. Time se na samom početku omogućuje mladoj osobi da dobije sliku područja svog djelovanja i shvati misiju i viziju kompanije, te i sam prepozna područja u kojima će doprinijeti svojim radom. I ono što je najvažnije, kod mladih ljudi potiče se odgovornost i osjećaj o rezultatima njihovog rada, te se omogućuje okruženje za učenje u kojem mladi ljudi mogu bez straha i s veseljem usvajati nova znanja. Kroz kombinaciju znanja i iskustva već postojećih stručnjaka s entuzijazmom i novim znanjima mladih potencijala cilj nam je stvoriti poticajno okružje u kojem svi zaposlenici mogu iskazati i ostvariti postojeće potencijale, a kompaniju odvesti dva koraka ispred konkurencije te ostvariti potpunu dugoročnu održivost i izvrsnost proizvoda.

Franck akademija

Emocija za posao, samopouzdanje i visoki nivo pozitivne energije odlike su svih naših uspješnih timova i njihovih članova, čiji predstavnici kontinuirano rade na usklađivanju razvijenosti kompetencija djelatnika s razvojnim potrebama kompanije, te se trude, zajedno sa zaposlenicima što preciznije definirati osobine i kompetencije potrebne za postizanje zavidnih rezultata. Povećanje efikasnosti, fleksibilnosti i poslovne sposobnosti, te konkurentnosti na domaćem i izvoznim tržištima glavni su prioriteti koje kontinuirano ostvarujemo. Temelj za uspješno ostvarivanje tih ciljeva je misao da se uvijek može više i bolje, a ona je jedino ostvariva kroz naše zaposlenike. Zato svojim zaposlenicima Franck pruža programe edukacije kroz koje se kombinacijom raznovrsnih metoda sustavno razvijaju potrebne kompetencije – stručne edukacije koje drže najpoznatiji stručnjaci iz svojih područja, interne radionice kojima se unutar kompanije prenosi znanje i pruža potrebna podrška za odvijanje svih procesa u sustavu razvoja zaposlenika, te naročito mentoriranje i podučavanje od strane rukovoditelja, s ciljem razvoja i unapređivanja poslovanja kroz razvoj pojedinačnih kompetencija zaposlenika.

Co-branding

Briga o imidžu i razvoju branda, te o tome kako mladi perspektivni ljudi doživljavaju naše proizvode oduvijek je bio jedan od glavnih ciljeva Francka. Prošle godine smo u co-branding suradnji s konzultantskom kućom A.T.Kearney sudjelovali u organizaciji eventa kojem je bio cilj privući i uključiti što veći broj mladih obrazovanih žena, kako bismo im dali direktne informacije o zapošljavanju, marketingu i edukaciji, te važnosti žena na rukovodećim pozicijama. Zaposlenice Francka, naše ekspertice, održale su predavanje o svojim radnim mjestima, poslu koji rade, izazovima s kojima se suočavaju, te su na inspirativan način ukazale na svu važnost predanosti poslu i želje za izvrsnošću. Jedan od ciljeva ovog eventa bio je i kreiranje baze potencijalnih kandidatkinja za zapošljavanje, gdje smo se prvi puta susreli sa našom novom pripravnicom Helenom Drmić i zaposlili je na radnom mjestu Tehnolog razvoja u Poslovnom području Razvoj i istraživanje.

New Report

Close