FOTO: Pronašli nišu na tržištu za brigu o kućnim ljubimcima, planiraju širenje koncepta i na sve veće gradove

Autor: Marta Duić , 04. listopad 2022. u 14:00
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Na drugim velikim tržištima mogućnosti i raznolikost u pogledu grickalica, poslastica, hrane, dodataka za ljubimce su beskonačne, a kada su se vratili u Hrvatsku, shvatili su da našem tržištu upravo to nedostaje.

Vana Čavala i Gabriel Gutierrez, dvojac koji stoji iza domaćeg brenda poslastica za pse UNiKO pets, upustili su se u novu poduzetničku avanturu. Nedavno su na zagrebačkim Oranicama u prostoru od 50 -ak kvadrata otvorili svoj prvi Pet Concept Store & Grooming.

“Ne zvuči puno, ali imamo dovoljno prostora za kompletan asortiman za naše kupce, za šišanje i pranje pasa u našem grooming salonu gdje vlasnici kućnih ljubimaca mogu ostati sa svojim ljubimcima i biti dio iskustva šišanja svojih pasa. Uz to imamo dodatno i malo prednje dvorište gdje kupci mogu sjesti, popiti kavu, razgovarati i pustiti svoje pse da se igraju s drugim psima gdje nudimo svježu vodu i poslastice za njuške u prolazu, kao i besplatne vrećice za izmet svim našim prolaznicima”, počinju priču Čavala i Gutierrez.

Prilikom širenja poslovanja, odnosno otvaranja Pet Concept Store & Grooming, odlučili su proširiti i asortiman tako da sada nude proizvode koji pokrivaju sve osnovne potrebe pasa i mačaka s proizvodima domaćih brendova Pet secret, Canibis, Apitet, Chiponero, Von barf, Snackers, Pas kitchen, Qushin i Dvije njuške te svjetski poznatih brendova kao što su Acana, Brit, Platinum, Sam´s field, Premiere, Exclusion, Yoggies, Fish4fogs, Camon, Kong i Flexi.

“Osim toga, krenuli smo s uvođenjem novih brendova koji nisu dostupni nigdje drugdje u Hrvatskoj poput District70, Wolfgangm 51DN, Rukkapets i Beonebreed. Na kraju, naravno, nudimo našu cjelokupnu liniju UNiKO proizvoda uključujući i naš najnoviji proizvod, UNiKO Keksi Janjetina i Riža 100 g, koji smo lansirali zajedno s otvaranjem naše trgovine, i do sada je bio pun pogodak”, pohvalili su se Čavala i Gutierrez.

U Zagrebu osim u na Oranicama UNiKO proizvode možete pronaći u Dog & Style, Veterinarskoj Ljekarni i Pet Shop Filtea , Aqua-terra,  u trgovinama u Puli, Varaždinu i Zaprešiću, a dostavu na kućni prag ako ste u Zagrebu rade preko Wolta i Glova dok preko web shopa narudžbe u roku tri dana stižu i diljem Hrvatske.

“Prodaja se značajno poboljšala od otvaranja naše fizičke lokacije, primjećujemo snažniji obujam prodaje naših UNiKO proizvoda. Vjerujemo da je to povezano s kupcima koji počinju prepoznavati  naš brend i postaju lojalni našim proizvodima kao i osjećajem povjerenja budući da sada postoji fizička lokacija gdje mogu doći, postaviti pitanja, upoznati nas i saznati više o našim proizvodima”, ističu Čavala i Gutierrez.

Inače, od samog početka tvrtku je samostalno vodio Gabriel koji se nakon što je dobio otkaz tijekom pandemije posvetio poduzetništvu, a od otvorenja trgovine u kolovozu zajedno vode čitavo poslovanje – uključujući operativne poslove, financije, računovodstvo, marketing, prodaju, asortiman proizvoda, poslovni razvoj i strategiju razvoja, a sami vode i trgovinu te se bave i šišanjem pasa.

Ideju za pokretanje tvrtke i pokretanje proizvodnje poslastica i hrane za pse dobili su još u Španjolskoj, gdje su nekada živjeli i gdje su udomili beagleicu Dory. U toj zemlji kao i na drugim velikim tržištima mogućnosti i raznolikosti u pogledu grickalica, poslastica, hrane, dodataka za ljubimce su beskonačne, a kada su se vratili u Hrvatsku, shvatili su da našem tržištu upravo to nedostaje. Posebnost njihove suhe hrane je u tome što je 100% je proizvedena u Hrvatskoj od sastojaka životinja koje uzgajaju domaći farmeri.

“Naš dugoročni cilj je napraviti UNiKO brend koji je prisutan i izvan Hrvatske, ali čvrsto vjerujemo u to da moramo napraviti prvo male korake prema našem cilju. Zbog toga su naši kratkoročni ciljevi prvo učvrstiti poziciju našeg brenda i poslovanje u Zagrebu, zatim ga prenijeti u druge veće gradove u Hrvatskoj, primjerice Osijek, Rijeku, Split, Dubrovnik, i to prije nego što istražimo susjedne zemlje”, objašnjavaju Čavala i Gutierrez.

Kako kažu, njihov krajnji cilj je da UNiKO postane omiljeni hrvatski brend za kućne ljubimce i da se pobrine u svim područjima za kućne ljubimce diljem zemlje.

“Ukratko, planovi su nam otvoriti više UNiKO Pet Concept Store-ova & Grooming lokacija u Zagrebu, predstaviti naše proizvode u više pet shopova diljem Hrvatske,  stvoriti našu prvu liniju proizvoda za mačke, te kao i uvijek stvarati inicijative i uključiti se u aktivnosti podrške skloništima za životinje diljem zemlje kako bismo pomogli onim kućnim ljubimcima u potrebi”, poručuju za kraj Gutierrez i Čavala.

Komentirajte prvi

New Report

Close