Odlučila sam napustiti siguran posao i upustiti se u novi biznis: Mali sokovi ‘za u džep’ osvojili su Hrvatsku, sad je u planu i novi proizvod

Autor: Marta Duić , 06. siječanj 2022. u 09:10
Hermina Skular; Green I Organic ekološki shotovi dostupni su četiri okusa/PD

Tvrtka Green I Organic već četiri godine proizvode shotove, sokove za imunitet.

Tvrtka Green I Organic već četiri godine proizvodi shotove, male ekološke sokove za imunitet na bazi voća i začina kojima su uspješno osvojili domaće tržište. Iza ovog projekta s ekološkim shotovima stoji obiteljska priča, u ponudi su četiri okusa, a njihovi proizvodi su prisutni na više od 100 prodajnih mjesta diljem Hrvatske.

˝U trenutku kada sam razmišljala o promjeni posla, odlučila sam napustiti siguran korporacijski posao i upustiti se po prvi puta u poduzetnički pothvat. Iako nije bilo nimalo jednostavno na početku, krenuli smo kao obitelj u proizvodnju ekološkog soka od aronije koju uzgajamo na vlastitom polju.

Ubrzo nakon osnivanja firme shvatila sam da je konkurencija poprilično velika i da nije baš jednostavno istaknuti se na tržištu. U to su vrijeme skoro svi imali aroniju i dosta smo se namučili dok nismo plasirali sok u prve trgovine.

Nakon dosta istraživanja i razmišljanja što promijeniti, odlučili smo uvesti novi proizvod koji još nije bio prisutan na hrvatskom tržištu˝, prisjetila se početaka poslovanja Hermina Skular.

Samo vrhunske sirovine
Kako kaže, željeli su napraviti sok s vrhunskim sirovinama, bez aditiva i šećera, koji mogu piti odrasli i djeca, a da ih u isto vrijeme opskrbi vitaminima i ojača imunitet.

˝Budući da i sami volimo začine, odlučili smo napraviti kombinaciju sokova ekološkog voća sa začinima. Inače, shotovi su mali sokovi od 75 ml koji doslovno stanu u džep i mogu se ponijeti svugdje sa sobom. Ideja je bila da ih se može ponijeti na posao, izlet, sportske aktivnosti.

Prvo smo u ponudi imali shotove s kurkumom i đumbirom, a zatim smo dodali cimet i matchu. Đumbir je najpopularniji, dok djeca najviše vole cimet˝, otkriva Skular.

Od početka poslovanja fokus im je na specijaliziranim trgovinama zdrave hrane i ekološkim proizvodima, tako da ne čudi da se nalaze na policama bio&bio, Gardena i manjih delikatesnih trgovina, prisutni su i u kafićima, a od trgovačkih lanaca u Konzumu.

Proizvodnja shotova nalazi se u Sloveniji, dok sok od aronije proizvode u Hrvatskoj i imaju vlastiti uzgoj, a ostatak potrebnih sastojaka nabavljaju u inozemstvu. Računa vode i o ambalaži tako da su shotovi u staklenim bočicama, a nedavno su i plastični čep zamijenili metalnim.

˝Po potrebi surađujemo i s domaćim tvrtkama, a nastojimo raditi s malim poduzetnicima na raznim projektima jer se pokušavamo držati zajedno i jedni drugima pomagati. S obzirom na situaciju s koronom, mogu reći da je protekla godina bila jako uspješna.

Zadovoljni smo rezultatima prodaje jer se pokazalo da kupcima pogotovo sada treba nešto za jačanje imuniteta, te da su zdravi sokovi odličan izbor.

Do prošle godine smo imali u ponudi shotove u tri okusa – đumbir, kurkuma i cimet, a prošle godine smo izašli s novim proizvodom, shotom od matche˝, ističe Skular.

Uskoro noviteti
Iako im se trenutno poslovanje bazira na Hrvatskoj, proizvode planiraju plasirati i na inozemnom tržištu. ˝Otkada smo otvorili firmu, razmišljamo o promjenama i novim proizvodima, osluškujemo potrebe kupaca i pratimo situaciju na tržištu.

Na osnovu toga osmišljavamo nove okuse. Za točan ‘recept’ zadnju riječ ima tehnolog prehrambeno-tehnološke industrije, a mi možemo sugerirati za okus. To nam je jedan od najdražih dijelova kod osmišljavanja novog proizvoda.

Imamo puno planova, a nadamo se da će se neki od njih ostvariti u godini koja je pred nama. Ponovno ćemo pokušati izaći s nečim što još nije prisutno na hrvatskom tržištu, a nadamo se da bi moglo biti jako dobro prihvaćeno od strane kupaca˝, poručuje za kraj Skular.

Komentirajte prvi

New Report

Close