Edukacije: Kako štedjeti korištenjem Clouda, prepoznati korisne bankarske proizvode, s malo novca napraviti uspješnju kampanju…

Autor: Darko Bičak , 26. veljača 2016. u 15:40
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Bankarski proizvodi i kako ih koristiti – indikacije i kontraindikacije powered by PBZ , naziv je radionice koje je za varaždinske poduzetnike u sklopu Poslovnog uzleta Grada Varaždina održao dr.sc. Krešimir Delač iz Simulus grupe, koja je partner PBZ-a.

Na predavanju je na konkretnim primjerima predstavljeno nekoliko osnovnih bankarskih proizvoda, a Delač je pojasnio kako ih prepoznati kada su poduzetnicima ti proizvodi nužni. Također, Delač je pokušao educirati polaznike da sami procjene koji bankarski proizvodi su im optimalni te koje nuspojave mogu donijeti. Krešimir Jusup iz Hrvatskog Telekoma predstavio je poduzetnicima Cloud usluge na radionici "Kako uspješno poslovati i kada niste u uredu". Na predavanju se moglo saznati: što je uopće Cloud; kako korištenjem Clouda smanjiti troškove poslovanja; zašto je za vaše poslovne podatke Cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja; što znači dostupnost Cloud usluga za moj posao i koje koristi imam od toga.

Hrvoje Šarić i Željka Tihomirović iz tvrtke Ohoho govorili su varaždinskim poduzetnicima o Digitalnom marketingu, odnosno kako s malo novaca napraviti uspješnu marketinšku kampanju. Predavači naglašavaju da je digitalni marketing postao obveza za sve poslovnjake koji iole drže do sebe. Stoga će mnogi investirati u malo Facebooka i nešto oglasa na Googleu. No, kako iskoristiti moć digitalnog marketinga za postizanje konkretnog cilja? Kako odrediti koje alate koristiti? Kako uskladiti digitalnu i nedigitalnu komunikaciju? Kako plivati vodama digitalnog marketinga ne gubeći iz vida poslovni cilj? Predavanje je pokušalo odgovoriti na ova pitanja i objasniti kako upravljati „digitalijom“ brenda ako niste ekspert na tom polju. Naime, Šarić tvrdi da digitalni marketing nije sam sebi svrha već učinkovit i isplativ alat koji će omogućiti da s korisnicima ostvarite komunikaciju o kakvoj je marketinška struka oduvijek sanjala – direktnu i dvosmjernu. Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja govorio je polaznicima o tajnama financijskih izvješća. Poduzetnici su mogli više saznati o poznavanju podataka i informacija iz računovodstvenih evidencija, standardnim i menadžerskim financijskim izvješćima, njihovom očitavanju i vrednovanju poslovanja financijskim i nefinancijskim pokazateljima, uspoređivanju sa najboljima i konkurentima. Predavač Tomislav Ceronja iz HYPE, govorio je o brend strategiji. Kako bi naše poslovanje istakli iz mnoštva potrebno je pažljivo osmisliti brend strategiju i jedinstven identitet. Brend je puno više od imena i logotipa i ako niste marketinški stručnjak na tom biste se polju mogli jako iscrpiti a da rezultat ipak izostane. Zato ćemo vam ovim predavanjem pokušati dati nekoliko preporuka kako bi osmislili efikasan marketing. Konzultant Simon Ferjuc iz tvrtke Tetida govorio je na radionici „Kako do EU fondova namijenjenih za male i srednje poduzetnike. Na predavanju je predstavljen cijeli put do bespovratnih sredstava; od ideje do programa, natječaja, pregleda zahtjeva, potrebne projektne dokumentacije, procjene projekta, pregovori, provedba projekta i revizija. Dragomir Gabrić iz Krila govorio je o efektivnom i uspješnom vođenju tvrtke i stvaranju tima. Predavanje je pokušalo educirati poduzetnike da dožive efektivno vođenje, da vide kako se sa sustavom mogu osloboditi potencijali.

Komentirajte prvi

New Report

Close