I u krizi zapošljavaju: Evo što je domaća tvrtka smislila kao odgovor na koronu

Autor: Marta Duić , 08. listopad 2020. u 13:43
Svaki od modela je mobilan, sklopiv, opremljen sa strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja

Linija Movo uključuje šest različitih modela mobilnih ureda, koji se kreiraju ovisno o potrebama i preferencijama korisnika.

Linija proizvoda Movo novitet je tvrtke Sobočan iz Murskog Središća, koja je u 20 godina poslovanja izrasla u ozbiljnog “igrača” na europskom tržištu kada je riječ o dizajniranju, projektiranju i proizvodnji opreme za prodajne i poslovne prostore.

Kako kažu iz ove tvrtke, za njih je to velik poslovni iskorak za koji ih je inspirirala situacija s pandemijom i činjenica da sve više kompanija usvaja nove modele poslovanja poput svima poznatog rada od kuće. Njihov odgovor je Movo – mobilna radna jedinica koja korisniku pruža profesionalne uvjete rada gdje god se nalazi.

Profesionalni izazov

“Prva faza u razvoju proizvoda bilo je istraživanje koje smo proveli među našim zaposlenicima i klijentima kako bismo iz prve ruke saznali što je zapravo najveći nedostatak rada od kuće i radnog prostora. Istraživanje je pokazalo da većina ljudi nema adekvatno radno mjesto u svom domu te da za rad koriste kuhinjske stolove, šankove, sofe…

Ionako ograničavajući stambeni kvadrati nemaju često nemaju prostora za radnu zonu koja se koristi samo povremeno. Sve ove godine usavršavali smo se u proizvodnji i razvijanju proizvoda te je sada napokon došao trenutak da sva ta znanja implementiramo u dizajn vlastitog proizvoda. Izazov je bio dizajnirati i razviti potpuno novu liniju i stvoriti brend u vrlo kratkom roku”, objašnjava Dejan Sobočan, izvršni direktor tvrtke Sobočan.

800

realiziranih projekta u 20-ak država u portfoliju je tvrtke Sobočan

Movo, kaže, zauzima minimalan prostor, a korisniku osigurava komfor pri obavljanju radnih zadataka. Po završetku rada se vrlo jednostavno zatvori, po potrebi i zaključa te odgura i spremi. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, opremljen strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja.

Linija Movo zasad uključuje šest različitih modela mobilnog ureda ovisno o potrebama i preferencijama korisnika, a svaki od modela ima i mogućnost personalizacije primjenom boja te aplikacijom logotipa pojedine tvrtke.

Inicijalnu transformiranja ideje izvršnog direktora Dejana Sobočana, u Movo mobilne urede razradio je dizajnerski tim Anamaria Burazin kao produkt dizajner, te arhitekti Mirna Jović Jakov Fatović, a od ideje do gotovog proizvoda trebala su im tek četiri mjeseca.

U pitanju je, inače, obiteljska tvrtka koju vode Franjo Sobočan te njegovi sinovi Nikola i Dejan, a iza njih je, kažu, više od 8000 realiziranih projekata, od 200 arhitektonsko-dizajnerskih, šest proizvodnih hala, 1,5 milijuna kvadrata opremljenih poslovnih prostora te realizirane projekte u više od 20 država diljem svijeta. Na popisu onih s kojima imaju dugogodišnju suradnju su Nike, Intersport, The Athlete’s Foot, Mol grupa, Crocs Europe, Phillip Morris, Valamar, Maistra.

Zadnja značajnija investicija, vrijedna 300.000 eura, bila im je kupovina linije za lakiranje drvenih elemenata, odnosno ulaganje u stroj koji je omogućio još kvalitetnije izvođenje radova.

Danas broje 200 zaposlenika, a posebno su, kažu, ponosni na činjenicu da nitko zbog pandemije nije otpušten te nisu imali potrebu smanjivati plaće, s time da im je prosjek plaće neto 8300 kuna.

I u krizi zapošljavaju

Štoviše, pohvalili su se kako su i pojačali tim te zaposlili nekoliko novih ljudi koji će svojim iskustvom doprinijeti daljnjem razvoju tvrtke. Uspješni rezultati omogućili su rast i razvoj poslovanja te proširenje ponude, s kojom ne staju ni u kriznim vremenima.

Iako su značajan izvoznik, sve svoje sirovine nabavljaju od domaćih tvrtki, a glavna izvozna tržišta su Njemačka, Austrija, Slovenija, Ukrajina te Afrika i Azija”, kažu u tvrtki.

“Prošle 2019. ostvarili smo prihode od 17 milijuna eura od čega je 54 posto od izvoza. Što se tiče 2020. i utjecaja pandemije na poslovne rezultate, u dva mjeseca, točnije od 15.4-15.6. obim proizvodnje je bio manji te smo radili na svega 50-tak posto svog kapaciteta.

To je utjecalo i na smanjenje prometa za 10-12 posto u odnosu na prošlu godinu, što je zapravo umanjenje za rast koji smo predviđali za ovu godinu”, ističe Sobočan.

Komentirajte prvi

New Report

Close