I dok u Europskoj uniji najviše građana sanja o tome da radi za Google, Microsoft, L'Oreal te neku veliku konzultantsku kuću ili banku (prema podacima Forbesa i Univesumglobala), Hrvati, čini se, najviše maštaju da rade kao trgovci u nekoj od brojnih drogerija.
Prema istraživanju portala MojPosao, provedenog na 10.000 ispitanika, najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj su njemački trgovački lanci: dm-Drogerie Markt, Lidl te Müller.
Google je u Hrvatskoj na 13. mjestu, Microsoft na 11., a Zagrebačka banka na 17. Ispitanici kao presudni faktor navode harmonične odnose, sigurnost radnog mjesta, priliku za napredak u struci i visinu plaće. Gotovo četvrtina ispitanika kao presudni faktor atraktivnosti poslodavca navela je harmonične odnose na radnom mjestu, a za 23 posto najvažnija je sigurnost radnog mjesta.
Petina ispitanih kaže da je presudna prilika za napredak u struci, za 18 posto najvažnija je visina plaće, a 11 posto je kao najvažniji faktor navelo priliku za hijerarhijsko napredovanje.
Tvrtka DM je najpoželjniji poslodavac neovisno o stupnju obrazovanja, dobnoj skupini i mjestu prebivališta ispitanika. Na drugom mjestu se onima sa srednjom školom nalazi Lidl, dok je ispitanicima s visokom i višom stručnom spremom na drugom mjestu tvrtka Rimac Automobili. Kandidatima koji se još školuju u top deset poslodavaca nalazi se i tvrtka za izradu softvera Infinum, dok su Rimac Automobili na trećem mjestu ispitanicima do 32 godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu