Dhar media medijska je agencija koja počiva na principima dharmičkog menadžmenta – danas Brendfulness metode, pa tako od samih početaka u Hrvatskoj služi kao primjer drugačije organizacijske kulture i načina vođenja.
Međutim, tu nisu stali, a razvoj je za njih postao imperativ prezentiranja mogućnosti koje dharmički menadžment donosi. Svoja iskustva i znanja pretočili su u magazin o organizacijskoj kulturu, a osnivanje Poslovnog učilišta za organizacijsku kulturu i vođenje bio je logičan korak dalje.
“Smatramo da je organizacijska kultura svrhe budućnost svakog poslovanja. „Glassdoor’s Mission & Coulture Survey“ još je u 2019. dokazao da „današnji zaposlenici – svih dobi i nacionalnosti – polažu velik značaj na vrijednosti koje rezoniraju sa strašću što je postao trend koji se širi svijetom“ te da kompanije moraju krenuti u korak s tim promjenama.
Pritom ne mislim samo na promjene koje se odnose na tehnologiju, već na odnose koji su nezaobilazna stepenica u razvoju jedne kompanije”, rekla je direktorica novoosnovanog Poslovnog učilišta za organizacijsku kulturu i vođenje Lea Brezar.
Nove paradigme
Pokretanje učilišta nije lak zadatak, ali gdje ima volje ima i načina. Kako nam objašnjava direktorica Brezar, za pokretanje učilišta treba vam prije svega adekvatan poslovni prostor koji zadovoljava sve zakonom propisane uvjete za rad.
“Kako sam suosnivačica Epohe, privatne osnovne i srednje škole te posljednje dvije godine djelujem u sustavu obrazovanja, Poslovno učilište za organizacijsku kulturu i vođenje koristit će se prostorijama škole”, dodala je Brezar.
Nadalje, uvijek bitno pitanje je i pitanje financiranja. Dhar media već dugi niz godina bilježi kontinuirani rast u poslovanju, stoga su kapital osigurali upravo sa strane osnivača. Ipak, to su izazovi prije, a sljedeći izazov je dokazati se kao pionir na prostoru gdje ovakva ideja još nije niknula.
“Mi smo pioniri u ovoj priči i vrijeme je za postavljanje novih paradigmi u poslovanju. Radeći u više niša svjesni smo koliko je važno svaki tim postaviti na dobre temelje, te znamo iz vlastitog iskustva da je to put na kojem se može i mora kontinuirano učiti, a edukacija u tom smislu je nužna.
Educirati menadžere i voditelje timova ideja je na kojoj radim već niz godina te je bilo potrebno da posložimo cijeli koncept kako bismo znali s čime izlazimo na tržište”, rekla je naša sugovornica.
U kurikulumu njihova programa stoje teme: Vizualni identitet svrhe, Kultura komuniciranja, Organizacijska kultura svrhe, Brendfulness metodologija i načela vođenja, Očuvanje mentalnog zdravlja, te Povratak kreativnosti.
“Naša posebnost je zapravo ta kombinacija stručnih znanja uz podršku novih metoda u odnosima s javnošću, psihologiji, psihoterapiji te znanosti općenito”, ističe Brezar.
Kroz program će intenzivno raditi na promjeni svijesti pojedinaca kako bi odbacili one prakse u vođenju koje je pregazilo vrijeme te će nastojati naučiti ih suvremenim metodama organizacijske kulture i vođenja koje očekuju nove generacije – poput generacije Z koja dolazi na tržište rada s velikim očekivanjima.
Okupili stručnjake
Još uvijek rade na pripremi sadržaja u modulima, a isti će biti objavljen u proljeće 2022. Predviđeni minimalni fond sati za Program organizacijske kulture i vođenja prema Brendfulness metodi je 150 sati godišnje.
Prva generacija polaznika kreće u jesen 2022., a Program organizacijske kulture i vođenja prema Brendfulness metodi koštat će 25.000,00 za godinu studija.
“Kao što smo već i najavili, Poslovno učilište okupilo je stručnjake iz svijeta medija, odnosa s javnošću, novinarstva, psihologije i psihoterapije te neuroznanosti poput: Zrinke Jezdić, dipl. med. tech., clin.aromath, AromaVita – Institut za aromaterapiju; Irena Brbić, homeopat i doktorand interdisciplinarnog studija jezika i kognitivne neuroznanosti, Integrative Health Center; Lea Brezar, CEO Dhar media i Ravnateljica Poslovnog učilišta za organizacijsku kulturu i vođenje, Josipa Celinić, dipl. novinar, urednica medijskih izdanja, Dhar media; Vedrana Prevendar, dipl. ing grafičke tehnologije, savjetnica za odnose s javnošću, Dhar media i drugi”, zaključila je direktorica Poslovnog učilišta za organizacijsku kulturu i upravljanje Lea Brezar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu