Dawg Swag raste 15%, cilja na police inozemnih trgovina

Autor: Marta Duić , 17. srpanj 2019. u 22:00
Vlasnice brenda pokrenutog prije 3 godine Viktorija Šebalj i Maja Cvetković

Plasman na inotržišta počele su kroz manje kanale prodaje poput concept dućana i manjih pet butika.

Domaći brend opreme za  pse Dawg Swag upravo je predstavio novu Candy kolekciju ogrlica, oprsnica i povodaca, rađenih od vodootpornog materijala, a vlasnice biznisa pokrenutog prije tri godine Viktorija Šebalj i Maja Cvetković u poduzetničku avanturu  kroz web shop i trgovinu u centru grada nastavljaju širiti posao.

Outsourcing proizvodnje
"S obzirom na to da je cjelokupna proizvodnja bazirana lokalno, outsource nam se pokazao kao najbolje rješenje. Okupile smo tim stručnih ljudi, koji s nama dijele strast prema stvaranju novih, kvalitetnih proizvoda. Ovisno o veličini narudžbi i vremenu isporuke ovisi i broj ljudi koji rade u proizvodnji Dawg Swag asortimana. Novost u ponudi je mogućnost izrade custom made proizvoda, prema mjerama psa. Otvorile smo specijaliziran dućan za kućne ljubimce, Capa pet bistro, u Masarykovoj 19, gdje su trenutno zaposlene dvije osobe, dok za vrijeme Adventa, na kojem sudjelujemo s restoranom za pse i mačke, dodatno zapošljavamo i studente", objašnjava nam Maja Cvetković.

Kao dvije vlasnice malih psića, na ideju za pokretanje brenda došle su zbog nezadovoljstva postojećom ponudom odjeće za pse i odlučile su napraviti tople, udobne i šarene 'hoodice', a ubrzo se asortiman proširio na ogrlice, povodce i modne dodatke za pse i aktualnu ljetnu kolekciju. Trenutni kanali prodaje su im web shop, spomenuta trgovina u centru grada, veleprodaja, a u planu im je pokretanje web shopa i za maloprodaju kako bi svoju ponudu mogli približiti i vlasnicima pasa i mačaka izvan Zagreba. 

"S obzirom na zahtjeve tržišta i jedinstvenost naše ponude i proizvoda, vjerujemo da ćemo naići na pozitivan odaziv ciljane skupine. U odnosu na prvih šest mjeseci prošle godine, ostvarile smo rast prodaje od 15 posto. Pripisujemo to kontinuiranom trudu u vidu uvođenja inovativnih i kreativnih rješenja u prodaji i prezentaciji", pohvalila se Cvetković. Plasman na inozemna tržišta započele su kroz manje kanale prodaje poput concept dućana i manjih pet butika koji kupcima nude taj tip proizvoda, a uskoro planiraju ući i na police specijaliziranih trgovina za kućne ljubimce. 

Nova tržišta
"Dawg Swag web shop nam se pokazao kao odlična prodajna platforma, kako u Hrvatskoj, tako i u inozemstvu. Kupci iz cijelog svijeta prepoznaju kvalitetu i ljubav koja stoji iza proizvodnje svakog komada iz naše ponude. Posebno veseli što već imamo lojalne kupce. Planovi uključuju širenje asortimana, povećanje prodaje uvođenjem novih prodajnih kanala, kao i širenje Dawg Swag ponude na nova inozemna tržišta", poručuje Cvetković. 

Komentirajte prvi

New Report

Close