Community manager Akademija – u tijeku su upisi za stručno usavršavanje

Autor: Sponzorirani članak , 06. travanj 2016. u 08:57
Foto: Press foto

Društvene mreže postale su važan i nezaobilazan kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima.

Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuju svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno – iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je što se rezultati i troškovi Facebook oglašavanja mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Društvene mreže postale su važan i nezaobilazan kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. One su otvorile novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti.

U nedavnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 predstavnika tvrtaka i marketinških agencija, više od polovice poslodavaca, sudionika istraživanja (52%), u proteklih su godinu dana zapošljavali osobe na pozicijama u digitalnom marketingu. Od toga ih je najveći broj (37%) zaposlio Stručnjaka za društvene mreže/Osobu za Online PR/Community managera. Njih 27% zaposlilo je Voditelja online/digitalnih projekata.

Mirakul Edukacijski centar 12. svibnja kreće s novom generacijom polaznika Community manager Akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama, kojim će se objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći maksimizirati svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke ili će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a s predavanjima će započeti 12. svibnja i trajati do 1. srpnja 2016. godine.

Pregled modula:

MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (12. i 13. svibnja 2016.)

Polaznici ovog modula steći će uvid u važnost digitalne strategije kao temeljne smjernice za djelovanje tvrtaka u dinamičnom digitalnom okruženju, kao i njen društveno-mrežni element.

MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (2. i 3. lipnja 2016.)

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima. Znat će izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama te prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (30. lipnja i 1. srpnja 2016.)

Kao nadogradnja prethodna dva modula, posljednji je posvećen sadržaju kao vezivnom tkivu društveno-mrežne strategije. Što je content marketing, kako se izrađuje strategija sadržajnog marketinga i primjenjuje na društvenim mrežama samo su neka od pitanja na koja će se odgovoriti.

Tijekom trajanja Akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodilo zadane aktivnosti te ostvarilo postavljene ciljeve.

Seminari i radionice održat će se u FORUM-u Zagreb, upisi traju do 10. svibnja, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama.

New Report

Close