Četiri besplatna trika kako poboljšati prodaju

Autor: Tatjana Tadić , 19. studeni 2013. u 20:00
Prašina se mora redovito brisati s proizvoda na policama/FOTOLIA

Donosimo jednostavne i besplatne savjete kako ostaviti dobar dojam na kupce.

Male kvartovske trgovine preživjele su otvaranje hipermarketa i dokazale kako su nezamjenjive. Ipak, teško im je nositi se sa konkurencijom koja ima puno novca za ulaganje u izgled trgovine i marketing. Donosimo savjete kako besplatno uljepšati trgovinu.   

1. Brisanje prašine

Dva su temeljna razloga zašto brisati prašinu: zdravstveni i estetski. U trgovine se, osim prašine s ulice, unosi i prašina koju emitiraju automobili ali i prašina iz skladišta s mješovitom robom. S posljednjim se ozbiljno bavio i Institut za medicinska istraživanja i medicinu rada u Zagrebu, koji su u skladištima trgovina mješovitom robom pronašli nekoliko vrsta nepiroglifidnih grinja.

 

4vrste

grinja mogu se pronaći u skladištima trgovina

Uređaji poput pisača na blagajnama također emitiraju sitne čestice koje su osobito opasne za ljudski organizam jer utječu na funkciju pluća. I dok se podovi trgovina temeljito peru, trgovci nikako ne bi trebali zanemariti redovito brisanje prašine s proizvoda koji su izloženi na policama. Zdravstvena komponenta je izuzetno važna, ali ne treba zanemariti niti estetsku. Kupac jednostavno neće kupiti proizvod koji je prekriven prašinom.

2. Akcije i ponude na oglasnoj ploči

U trgovinama koje si ne mogu priuštiti tiskanje letaka jednostavno rješenje za oglašavanje ponuda je obična školska ploča kakvu koriste restorani. Ulaganje u pano na kojem se kredom ili flomasterom mogu napisati zanimljive poruke ili savjeti postavljen na ulazu bit će sasvim dovoljan za motiviranje kupaca.

3. Kutije umjesto vrećica

Većina kupaca se i dalje ne miri s idejom da moraju plaćati vrećice koje su često reklama trgovačih lanaca, a svjesni i da na tržnicama dobivaju besplatne vrećice bez obzira na iznos novca koji su potrošili. Ako si trgovac ne može priuštiti besplatne vrećice za kupce ima mogućnost ponuditi im ambalažne kartonske kutije. Dovoljno je staviti ih na vidljivo mjesto i ponuditi kupcima da ih prema potrebi uzmu. Trgovinama koje nemaju veliki skladišni prostor to će riješiti i problem kartonske ambalaže, pogotovo onima koje taj otpad ostavljaju ispred trgovine i narušavaju izgled izloga.

4. Čiste košare i kolica

U košarama za kupovinu često ostanu reklamni letci, papir za umatanje kruha, ostaci ambalaže kao plastične vrećice koji kupci nakon plaćanja ostave u košarama i kolicima za kupovanje. Kako to ostavlja dojam da su košare i kolica prljave i neuredne, treba ih redovito čistiti. 

Komentirajte prvi

New Report

Close