Bomark Ambalaža preuzela Linpacovo regionalno poslovanje

Autor: Darko Bičak , 15. srpanj 2015. u 21:59
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL

Varaždinska tvrtka lider je u regiji.

Tvrtka Bomark Ambalaža., vodeći distributer ambalažnih proizvoda u Hrvatskoj proteklih je dana kupila dio multinacionalne tvrtke Linpac Packaging Limited iz Ujedinjenog Kraljevstva, odnosno njezine tvrtke Linpac Packaging d.o.o. koje posluju na području regije. Time je Bomark Ambalaža postala Linpacov ekskluzivni distributer na području Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Srbije.

Linpac Packaging Limited jedna je od najvećih tvrtki za ambalažu u svijetu,  koja iza sebe ima više od 50 godina iskustva u razvoju i proizvodnji, te inovativnim rješenjima u okviru  globalne industrije za proizvodnju ambalaže.

Ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za Bomark Ambalažu i za Linpac. Zajedničkim djelovanjem na području regije, svaka strana je u mogućnosti usredotočiti se na ono što radi najbolje. Kupci će i dalje imati koristi od visoko kvalitetne ambalaže za svježe i rashlađene namirnice, proizvedene prema zahtjevima standarda iz Linpacovih pogona, uz istovremeno poboljšanje usluge distribucije ambalažnih proizvoda koju će im pružiti Bomark Ambalaža a koju odlikuju izvrsnost te izuzetna orijentiranost prema zahtjevima kupaca. Dosadašnje poslovanje tvrtki Linpac Packaging u regiji bilo je profitabilno i uspješno, ali od malog značaja za cjelokupnu Linpac Grupu.  

Vanja Canjuga,  direktor Bomark Ambalaže ovom je prilikom rekao: "Vrlo smo zadovoljni da možemo započeti novu fazu povijesti Bomark Ambalaže sa tvrtkom Linpac kao našim ključnim dobavljačem. Truditi ćemo se da kvalitetni Limpacovi proizvodi pronađu svoje kupce, pružajući uz to izvrsnu uslugu distribucije korisnicima."

Bomark  Ambalaža jedna je od članica Bomark grupe, tvrtke koja je od male obiteljske distributerske kompanije narasla u proizvođača i distributera koji posluje na području cijele Europe. Sjedište Bomark Ambalaže d.o.o. nalazi se u Varaždinu, dok su podružnice locirane u Zagrebu, Osijeku i Rijeci. Razvoj tvrtke temelji se na novim znanjima, kreativnosti i iskustvu, a strategija je daljnji razvoj i rast poslovanja u skladu sa zahtjevima tržišta, s posebnim naglaskom na vlastiti razvoj i društveno odgovorno poslovanje.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Ne pili na gramatici, gdje ne treba.

Tvrtka koja ima najmanje plaće …je lider u regiji…. to je suština
problema……a điri svoje tržište…..dakle, profit postoji..
ugrožena su prava tekstilnih i ostalih radnika….SINDIKATI ????

Svaka čast na hrabrosti staviti svoje ime na ovakav “članak”. Ovaj tekst trebalo bi uzeti za primjer na fakultetu kako članak nikada, ali baš nikada, ne bi smio izgledati. Ne samo da su informacije netočne, već je i gramatika na zavidno niskome nivou. Jednom rječju-sramota!

New Report

Close