U zagrebačkom restoranu Boban publici je predstavljeno šest novih etiketa vinarija Montes i Kaiken.
Kako je objasnio Bryan Steinsapir, brend ambasador vinarije Montes, nova vina dokaz su njihove fokusiranosti na kvalitetu. "Montes je vinarija koja je prva počela mijenjati percepciju o čileanskim vinima i ubrzo smo pokazali svijetu da možemo proizvesti premium vina. Takva su i nova vina, vina s karakterom i namijenjena isključivo za gastronomiju. Vinarija smo koja izvozi više od 95 posto svoje proizvodnje u 110 zemalja svijeta", kaže Steinsapir.
Kad je Montes počeo s vinskim biznisom, u Čileu je bilo svega 14 izvoznih vinarija, a danas ih je više od 200. Svojom linijom vina Montes Alpha prva na internacionalnoj sceni uspješno afirmirala čileanska vina u premium razredu kvalitete, nakon čega su je slijedili i brojni drugi vinari te Čile kao vinsku regiju trajno smjestili na svjetsku vinsku mapu. Glavni enolog i suvlasnik vinarije Aurelio Montes ni danas, nakon što su Montes vina postala globalno prepoznat vinski brend ne staje s istraživanjem, novim projektima te vinima koja pomiču granice.
Vinarija Kaiken je argentinska vinarija koju je vinarija Montes akvizirala 2001. godine i posvetila se prije svega vinima karakterističnim za Argentinu od sorti malbec i torrontes. Danas Kaiken spada i najistaknutije vinarije Argentine te se poput Montesa može pronaći na svim važnim vinskim tržištima svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu