Srpanj je za JoomBoos donio još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posjetilo je rekordnih 274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.
Time je JoomBoos na YouTubeu dosegao čak 500 tisuća više stvarnih korisnika nego u prethodnom mjesecu, a da je riječ o lojalnoj publici govori podatak da je svaki od tih korisnika pogledao u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju.
Istodobno, prema podacima Gemiusa, JoomBoos portal odskočio je od prvog konkurenta za čak 152.438 stvarnih korisnika. Ukupno vrijeme provedeno na portalu iznosi gotovo tri godine (2 godine i 357 dana) dok je prvi konkurent zabilježio jednu godinu i 274 dana.
Trenutno je u prodaji i JoomBoos Videostar magazin, koji je u Washingtonu osvojio i nagradu kao najinovativniji print proizvod na svijetu, čija će naklada od 15 tisuća primjeraka uskoro nestati s polica kioska.
JoomBoos se bliži brojci od pola milijuna YouTube pretplatnika, a povodom toga, voditelj JoomBoos projekta najavljuje pravi spektakl.
– Čestitam cijelom JoomBoosu, kao i timu 24sata koji je prepoznao želje generacije Z i millennialsa te im donosi inovativan i originalan sadržaj na dnevnoj bazi. Uskoro se bližimo brojci od 500 tisuća pretplatnika i pripremamo vam pravi spektakl – rekao je Matej Lončarić, voditelj JoomBoosa i video odjela 24sata.
To je ujedno i najava za nove projekte koje JoomBoos sprema za nadolazeći period, a za prvi od njih ćemo saznati već krajem ljeta.
U srpnju je objavljena i zadnja epizoda druge sezone najpopularnije YouTube serije koja je osvojila mnoštvo međunarodnih priznanja u sklopu koje je objavljen i jedan od najpolularnijih videozapisa na YouTubeu u Hrvatskoj u srpnju.
Pjesma «Tko se boji vuka još» u manje od mjesec dana prikupila je preko 2.500.000 pregleda i odmah osvojila uši, ali i srca publike.
https://www.youtube.com/watch?v=N3JQcQZ4qA4
– Ovo nije zadnji hit, očekujte uskoro još toga. Prvenstveno bih se htio zahvaliti publici koji je prepoznala ovu stvar, ali i cijeloj produkcijskoj ekipi koja stoji iza ovoga, izjavio je Layz.
Podsjetimo, Layz je u suradnji s poznatim hrvatskim reperom Stokom na JoomBoosu objavio i navijački hit «Moja Croatia» koji se bliži brojci od 4 milijuna pregleda, a navijačke majice iz spota su se, tijekom SP-a u Rusiji, rasprodale u potpunosti.
https://www.youtube.com/watch?v=mZkvs_hulCw
Treba istaknuti da je i JoomBoos omogućio svojim YouTuberima i put u Los Angeles, koji su pratitelji mogli pratiti na svim JoomBoos platformama, a stvorio je i najpopularniji «YouTube par» čiji skečevi svaki petak nasmijavaju više od 150 tisuća gledatelja.
https://www.youtube.com/watch?v=Jfy9QEHaGeg
Već krajem ljeta možete očekivati nove projekte, a na jesen kreće Videostar, treća sezona prvog YouTube talent showa na svijetu. Podsjećamo, najavljen je i spektakl povodom 500 tisuća YouTube pretplatnika o čemu ćete uskoro saznati više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu