Novo rješenje na vidiku! Od sada je za ured potreban samo laptop

Autor: Sponzorirani članak , 27. travanj 2016. u 08:58
Foto: foto press

U svojoj ponudi bee@work poslovni centar ima urede za dvije, tri ili četiri osobe, potpuno opremljene i moderno uređene, dvoranu za sastanke opremljenu sustavom za videokonferencije te RELAX zonu i DROP IN radna mjesta.

Ovih dana najavljeno je otvorenje novog poslovnog centra koji nudi kompletnu uslugu malim kompanijama ili start-upovima, od manjih ureda do mogućnosti povremenog korištenja DROP IN radnih mjesta. Moderno uređen i u skladu s novim trendovima koji posljednjih godina dolaze u Zagreb, ovaj simpatični poslovni centar jedini je smješten u istočnom dijelu grada, izvan gradske gužve, pa je idealan za kompanije čiji su zaposlenici često na putovanjima, a na raspolaganju najčešće imaju samo laptop. Blizu je zračne luke i važnih cestovnih središta, osigurava parkirna mjesta, a od centra grada je udaljen manje od 15 minuta.

U svojoj ponudi bee@work poslovni centar ima urede za dvije, tri ili četiri osobe, potpuno opremljene i moderno uređene, dvoranu za sastanke opremljenu sustavom za videokonferencije te RELAX zonu i DROP IN radna mjesta.

Osim modernog i simpatičnog uređenja, bee@work poslovni centar opremljen je i suvremenom tehničkom podrškom pa će tako korisnici centra imati na raspolaganju superbrzi internet 50/50, Wi-Fi podršku, beskontaktne kartice za ulazak/izlazak, mogućnost korištenja videokonferencijskog sustava te UPS sustav napajanja u slučaju nestanka električne energije. Sve što je korisnicima potrebno jest laptop koji brzo i jednostavno mogu spojiti na bilo koji dio opreme te odmah početi raditi ili bez ikakvih smetnji nastaviti nedovršeni rad.

Uz to, ono što ovaj poslovni centar čini posebnim administrativna je podrška koju korisnici mogu dobiti, pa tako korisnici centra imaju na raspolaganju uslugu poslovne tajnice koja može umjesto njih otići u poštu, obračunati putni nalog, napisati dopis, ponudu ili račun, organizirati poslovno putovanje ili možda skuhati kavu za goste – ovisno o poslovanju klijenta i njihovim potrebama.

Koncept poslovnog centra takav je da se na jednom mjestu može dobiti kompletna usluga te ne trebate trošiti dragocjeno vrijeme na razne sitnice kao što su čišćenje, režije, namještaj i sl. Kada se to upotpuni s administrativnom podrškom, ali i računovodstvenim i financijskim uslugama koje tvrtke mogu koristiti, njihovo će poslovanje biti jednostavnije i efikasnije jer će se u potpunosti moći posvetiti svojoj osnovnoj djelatnosti.

Ured se može zakupiti od mjesec dana pa do više godina uz fleksibilne uvjete i mogućnost raskida ugovora, a korisnicima je na raspolaganju i usluga dnevnog najma kao idealno rješenje za nepredvidljive periode u poslovanju. Na ovaj način osoba može na par dana/tjedana unajmiti urede raznih veličina za potrebe posebnog projekta, privremenog povećanja posla ili zbog nemogućnosti korištenja vlastitog ureda zbog preuređenja ili hitne situacije. Posebno zanimanje izazvala je usluga DROP IN radnih mjesta, kao i paketi virtualnih ureda koji su idealni za tvrtke kojima ne treba stalni ured jer su često na terenu, već im je potrebna poslovna adresa na koju uredno i bezbrižno mogu primati poštu, po potrebi koristiti fiksni telefon, na raspolaganju imati usluge poslovne tajnice te nekoliko dana mjesečno koristiti DROP IN radna mjesta ili sobu za sastanke, a sve to uz pomoć poslovne tajnice koja im stoji na usluzi za administrativnu pomoć.

Sve to čini jedno dobrodošlo osvježenje u ponudi ureda u istočnom dijelu Zagreba koji obiluje industrijskim, maloprodajnim i skladišnim prostorima, ali ima ograničenu ponudu uredskih prostora, posebno ovako modernih i funkcionalnih.

New Report

Close