BalCannes na Weekendu – počinje osma sezona lova na lavove

Autor: Promo , 19. lipanj 2019. u 17:30
FOTO: Press

Svjetlucavi BalCanneski lavovi će po osmi put u Rovinju, koji će tijekom Weekend Media Festivala od 19. do 22. rujna postati komunikacijska džungla, plijeniti ogromnu pažnju struke.

BalCannes će, u suradnji s Hrvatskom udrugom društava za tržišno komuniciranje (HURA), osmu godinu zaredom vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije pa će tako u Rovinju na Weekend Media Festivalu veliku pažnju ponovno plijeniti svjetlucavi BalCanneski lavovi. Revija BalCannes poznata je po svojem jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine odabiru agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da djeluje za boljitak struke.

U svojih je osam godina BalCannes postao sinonim za…

Učenje o kreativnosti iz različitih perspektiva

Žiri u kojem sjede oglašivači, agencije i mediji jednostavno je neprocjenjiv. Usporedba najboljih praksi diljem regije, prijaviteljima, ali i publici neponovljiva je prilika za nove uvide, svježe perspektive i daljnji razvoj.

Lavovske platforme za povezivanje agencija s klijentima iz regije

Osim na Yellow pages stranicama BalCannesa, 25 izvrsnih projekata s rovinjske pozornice proslavljeni su i trajno zabilježeni u knjizi Kreativni portfolio što klijentima omogućuje da agencije odaberu uz vrhunske preporuke međunarodnih stručnjaka.

Mjesto koje spaja ljude

Jednom godišnje u Rovinj se slijevaju klijenti i komunikacijski stručnjaci iz čitave regije ujedinjeni u dva cilja – želji za učenjem i razmjenom iskustava te potrazi za novim poslovnim partnerima.

Spoj tradicije, inovativnih praksi i kreativnosti koja ruši granice

Osim što uspješno povezuje agencije i klijente iz osam zemalja regije, tijekom višegodišnjeg djelovanja BalCannes je inspirirao stotine sudionika i posjetitelja pa tako predstavlja pokretačku emociju ove industrije univerzalnoga jezika.

Razgovore o temama relevantnima za struku

BalCanneski paneli bave se temama koje su aktualne i izrazito važne za sve članove komunikacijske industrije. Razgovaramo, dijelimo znanje, propitujemo aktualne prakse i unapređujemo struku.

Strukovnu vidljivost

Šteta bi bilo da dobri, kvalitetni i inspirativni projekti ne budu prepoznati zbog nedostatka nacionalnih, ali i međunarodnih natjecanja i prilika za razmjenjivanjem znanja. Lavovima nije teško prošetati se cijelom našom regijom kako bi za svoj dom odabrali najbolje od struke.

Hrabrost i odvažnost

Jer ne postoji drugi način za dobivanje titule kralja komunikacijske džungle. Stati pred cijelu regiju i govoriti o svojim idejama te se predstaviti širokoj publici ne može bilo tko. Jeste li i vi jedan od lavova?

New Report

Close