U sklopu Agro uzleta okupljeni mali i srednji poduzetnici imali su priliku usavršiti postojeće te usvojiti nove vještine iz područja kreiranja, brendiranja te zaštite poljoprivrednih proizvoda. Ilda Stanojević i Danijela Grizelj u sklopu edukacije "Zadružni proizvodi i brendiranje hrvatskog zadružnog proizvoda" okupljene su upoznale s projektom Hrvatski zadružni proizvod.
Riječ je o inicijativi po kojoj će svi autohtoni i izvorno hrvatski zadružni proizvodi nositi licenciranu oznaku COOP, što se može smatrati i svojevrsnim uzletom domaćih proizvoda.Marija Cerjak s Agronomskom fakulteta objasnila je kako poboljšati prodaju poljoprivrednih proizvoda. Cilj edukacije bio je upoznavanje polaznika s osnovama marketinga i njegovim posebnostima u poljoprivredi. Uz primjere iz poljoprivredne prakse obuhvaćene su cjeline poput definiranja marketinške strategije, analize okruženja, odabira ciljnog tržišta te elemenata marketinškog spleta: proizvoda, cijene, distribucije i promocije. U drugoj je sesiji Marija Cerjak održala još jedno predavanje, ovaj put na temu zaštite poljoprivrednih proizvoda.
Naglašeno je kako je jedan od načina povećanja konkurentnosti poljoprivredno-prehrambenih proizvoda upravo korištenje oznaka kvalitete, kojima pripadaju i zemljopisne oznake. Riječi je bilo i o tržišnim trendovima te potrebi za označavanjem poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, nakon čega je prisutne upoznala s vrstama oznaka. Poseban je naglasak stavljen na zakonom definirane zemljopisne oznake kao što su oznaka izvornosti i oznaka zemljopisnog podrijetla) te je prikazana procedura zaštite uz pomoć oznaka. Govorilo se i o prednostima te i nedostacima takve zaštite.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu