200-ak poduzetnika na besplatnim radionicama Poslovnog uzleta

Autor: Ana Blašković , 27. ožujak 2015. u 14:27
Foto: Nikola Ćutuk / Pixsell

Na Poslovnom uzletu u Sisku 200-tinjak poduzetnika sudjelovalo je na nizu besplatnih radionica s ciljem kako poboljšati poslovanje.

Na Poslovnom uzletu u Sisku 200-tinjak poduzetnika sudjelovalo je na nizu besplatnih radionica s ciljem kako poboljšati poslovanje. Na predavanju pod nazivom 'Kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev – izbjegnite česte pogreške' Krešimir Delač iz Simulus grupe na konkretnim je primjerima pokazao kako gledaju zahtjevi za financiranje. Prošlo se kroz primjere tvrtki koje su naizgled iste i sa sličnim zahtjevima, ali od kojih je jednoj tvrtki zahtjev odobren, a drugoj ne. U diskusiji su utvrđeni razlozi zašto je banka tako odlučila što je poduzetnicima omogućilo razumijevanje kako napisati zahtjev za financiranjem.

U predavanju 'Imate projekt, a nemate novaca? Saznajte kako do sredstva za energetsku učinkovitost' Vesna Bukarica, Sunčana Matić i Filip Brkljača iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost predstavili su programe sufinanciranja iz područja energetske učinkovitosti, otvorene natječaje i pozive. Poduzetnici su dobili mogućnost prepoznati svoje potrebe i interese koje bi kao projekt proveli, a za koje mogu dobiti potporu fonda i ostvariti tehnološki napredak, unaprijediti poslovanje i postati konkurentniji.

Za one koji kreću od nule u predavanju 'Želite osnovati Start up temeljen na novoj tehnologiji? Poslušajte primjere dobre prakse direktno iz Silicijske doline' Dubravko Babić s Fakulteta elektrotehnike i računarstva prezentirao je niz tema vezanih za osnivanje i rad start-upa temeljenih na novim tehnologijama: što je to start-up, koje se žrtve i nagrade mogu očekivati, kako osnovati, financirati i efikasno voditi tvrtku te kakvu ulogu ima intelektualno vlasništvo. Na primjerima tvrtki iz Silicijske doline poseban osvrt dan je na primjenjivost tog modela u Hrvatskoj.

Dražen Bosak iz HUP-a prezentirao je najbolje načine kako uspješno prodati proizvod ili uslugu. Pri prodaji je važno razumjeti kako ljudi zapažaju, kako se ponašaju, kako reagiraju i koje ih emocije motiviraju. Radionica je pokazala da svatko tko se bavi predstavljanjem proizvoda, ideja ili informacija razvijanjem komunikacijskih metoda i tehnika motivacije može značajno unaprijediti uspjeh prodaje.

Na radionici o financiranju projekata s područja ruralnog razvoja i poljoprivrede EU sredstvima Nada Trgovčević Letica iz Ministarstva poljoprivrede najavila je da Hrvatska brzo očekuje odobrenje Bruxellesa za Program ruralnog razvoja za razdoblje 2014. do 2020., za koji su osigurana sredstva od gotovo 2.4 milijarde eura kroz 16 mjera Ministarstva poljoprivrede.

Što je to Cloud i kako uspješno poslovati i kad niste u uredu Krešimir Jusup iz Hrvatskog Telekoma objasnio je poduzetnicima kako se korištenjem te tehnologije mogu smanjiti troškovi te zašto je za Cloud sigurniji od tradicionalnih informatičkih rješenja.

Anton Smolčić i Tin Klasić iz Styrie na Facebook radionici 'Tisuće novih kupaca za malo kuna' na praktičnim primjerima kako pojedine tvrtke u Hrvatskoj i svijetu na dobar (ili loš) način koriste Facebook u marketingu. U sklopu radionice se odgovorilo na pitanja koje greške tvrtke najčešće rade na svojim Facebook stranicama, što napraviti za ubrzanje rasta stranice te kako najbolje iskoristiti opcije oglašavanja, kreirati AdWords račun, istražiti tržište, strukturirati kampanje te kako se oglašavati na Googleu.

Karlo Stojčević iz RedPoint-a govorio je o brend strategiji započevši s osnovnim postavkama od kojih se sastoji svaki brand, kako gledati konkurenciju te što je ključno u pristupu kupcu. Budući da su zakoni brendinga uvijek isti, predavanje je moglo biti korisno tvrtkama koje nemaju trajno zaposlene u marketingu, početnicima, ali i prekaljenim marketingašima.

Draženka Draženović Kostelac iz HBOR-a predstavila je poduzetnicima paletu kreditnih programa razvojne banke i kako doći do povoljnih sredstava poslovanje. Najviše pažnje bilo je posvećeno kreditiranju mikro poduzetnika uz garanciju čime su pojednostavljeni zahtjevi za instrumentima osiguranja kao i o načinima financiranja EU projekata. 

Komentirajte prvi

New Report

Close