Na 8000 četvornih metara otvoren je novi trgovački centar Arena Park. Tomislav Dekalić, donedavni direktor Arena Centra koji je nedavno unaprijeđen u asset menadžera za Hrvatsku i Srbiju, u razgovoru za Poslovni dnevnik ranije je otkrio kako se radi o investiciji od oko 12 milijuna eura.
Trgovine Arena Parka su: JYSK, Kik, Sancta Domenica, Pepco, Bubamara, CCC, PittaRosso, ExtraSports i Intersport Outlet, dok je kafić Leggiero Loft, a valja naglasiti kako prvi put u Hrvatsku stiže modni brand LC Waikiki.
Od danas do nedjelje 19. svibnja u povodu otvorenja bit će brojni programi za djecu i odrasle.
Do Arena Parka možete doći svim sredstvima javnog prijevoza, ali i besplatnim autobusom.
>>"Novi investicijski val u Arenu bio je 'težak' 30 milijuna eura, ulaganja idu dalje"
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mogli ste komotno napisati otvoren jos jedan otpad. Pa sama lista trgovina kaze o cemu se radi:
– JYSK – los namjestaj iz Danske koji se fura na Ikeu (koja je nesto bolja, al daleko je to od kvalitetnog namjestaja). Kako kaze jedan novinarski slogan “Poor man’s Ikea”
– Kik – iako ime kaze “Kunde ist Konig” (kupac je kralj), to je smetliste nekvalitetnog recikliranog pamuka i ostalog smeca s jugoistoka Azije. Udjite u ducan, duboko udahnite i sve vam je jasno… to je to sto kupujete;
– Sancta Domenica – OK firma, prodaje brandiranu tehniku, prvi plus u ovom centru cudesa;
– Pepco – ako neko smece niste mogli naci u njemackom Kiku, imate poljski Pepco da nadoknadite;
– Bubamara – djecja oprema, mix svega, drugi plus;
– CCC – cudo da nema i Daichmanna pa da ponuda obuce za mrtvace bude kompletna. Poljska obuca koja izgleda nekako, ali kvalitetom je nigdje, karton, plastika i to je to. Ako cijenite svoje noge, ne kupujete;
– PittaRosso – talijanska svastalica obuce, treci plus;
– ExtraSports – “top brandovi na popustu, svaki dan” – brandovi su tu, a sad dal je roba s greskom ili ne, to zna netko drugi;
– Intersport Outlet – outleti su inace (pogotovo na Balkanu) poznati kao prodavaonice robe s greskom, tako da ovo moze uci u krug skupa s ExtraSportsom;
…i kao slag na kraju, davite s tim LC Waikikijem kao da je cudo svjetsko. Iako ime zvuci poznato i ‘svjetski’ (najpoznatija plaza na Havajima), daleko je to od Havaja – LC Waikiki je turska firma. Da se zove LC Antalya vjerojatno nitko ne bi kupovao te dimlije, pa se zato furaju na Havaje. Dakle, jos jedna prodavaonica sumnjivog tekstila, al ipak manje sumnjivog nego iz Bangladesa.
Sve u svemu, cudesa od izbora i od koristi jos jednog mega-centra koji ljudima stvara iluzoran privid da imaju i mogu priustiti. Nekvalitetnih ducana ima posvuda, zasto cvatu Kikovi, Deichmanni, Lidlovi, Hoferi, Pepcoi, EuroSpinovi, NKD-ovi, Jyskovi? Pametnom je jasno. Budale misle da im je dobro, a izbor imaju i na Jakusevcu.
A tvornica ni za lijek
Blago nama, još jedan shopping centar!
Uključite se u raspravu