Izgradnja Point shopping centra, prvog trgovačkog centra osmišljenog za susjedstvo, bliži se kraju, a ova investicija od 50 milijuna eura u zagrebačkom naselju Vrbani predstavit će poznate brendove poput Lindexa, Benettona, Nexta i Konzuma.
Point shopping center otvorit će svoja vrata stanovnicima zapadnog dijela Zagreba krajem ljeta, priopćeno je iz centra. Na ukupnoj površini od oko 40,000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti preko 50 trgovina s gotovo 13,000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta.
Sonae Sierra, tvrtka specijalizirana za trgovačke centre zaslužna za izgradnju projekta, a Bluehouse Capital, investitor projekta, kažu kako su zadovoljni razvojem izgradnje i brendovima koji će se nalaziti unutar centra. Igor Hržić iz tvrtke Bluehouse Capital istaknuo je: "Završni koraci u izgradnji projekta Point shopping center bliže se kraju i iznimno smo ponosno što ćemo stanovništvu zapadnog dijela Zagreba uskoro ponuditi novo mjesto za okupljanje, kupovinu, zabavu i provođenje slobodnog vremena. Sigurni smo da će Point shopping center postati središnji trg susjedstva i s radošću očekujemo prve posjetitelje."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Za susjedstvo ima baš u susjedstvu,u Preckom pa je osim kafića totalno riknuo…sve je poluprazno.
Uključite se u raspravu