Zagrebačka tvrtka Dikobraz prošlog je tjedna lansirala aplikaciju OrdyBee, prvo hrvatsko integralno rješenje za upravljanje svim poslovnim i potpornim procesima vrtića.
U pitanju je tvrtka koja se inače bavi rješavanjem konkretnih poslovnih problema ustanova i poduzeća kroz, kako kažu, jednostavna, intuitivna i pametna rješenja, a iza njih su godine programiranja, razvoja aplikacija i rješavanja problema.
Njihovo najnovije rješenje, aplikacija OrdyBee će olakšati rad, komunikaciju i izvještavanje u vrtićima i time osloboditi više vremena i resursa za neposredan rad s djecom.
Kontra naporne birokracije
“Kao roditelji čija su djeca išla ili idu u vrtić, vidjeli smo da vrtići još uvijek nemaju suvremen i kvalitetan alat za upravljanje svojim odgojno-obrazovnim, poslovnim, potpornim i svim drugim procesima.
Odlučili smo upregnuti sva svoja znanja i iskustva i kreirati najbolji mogući vrtićki softver. Jer pametna digitalizacija čini vrtiće ugodnijim mjestom za rad, a zadovoljniji odgojitelji mogu djeci pružiti više”, stoji na službenoj web stranici aplikacije.
Svjesni koliko je poslovanje vrtića kompleksno i da traži vođenje niza raznih evidencija, lista, izvještaja, i kartona, odlučili su ponuditi rješenje.
Kako tvrde iz Dikobraza, bez cjelovitog digitalnog rješenja mnoge se informacije ručno unose više puta, a upravljanje podacima razasutim u raznim formatima i aplikacijama uzima previše vremena i ljudskih resursa.
Kao posljedica toga, sve se to negativno odražava na zadovoljstvo djelatnika i oduzima vrijeme koje bi odgojitelji i stručni suradnici mogli posvetiti djeci. Baš zato su razvili rješenje koje olakšati rad u vrtićima i rasteretiti djelatnike od “papirologije”.
“Aplikaciju smo razvijali 11 mjeseci, u timu od pet developera uz konstantu suradnju s osobama direktnom uključenim u procese rada djeca kroz vrtiće, centre za odgoj i obrazovanje i roditelje.
Cilj aplikacije je optimizirati procese rada u vrtićima i poboljšati komunikaciju u svim smjerovima – od odgajatelja, stručnih službi, roditelja i šire zajednice.
Razvoj aplikacije se nastavlja u smjeru izrade platforme za suradnju svih zainteresiranih strana u radu s djecom predškolskog uzrasta kao i integracije s novim tehnologijama. U planu je i distribucija aplikacije na više jezika“ , objašnjava Krešo Vargec, vlasnik Dikobraza.
Iz OrdyBeeja najavljuju i razvoj pametnih rješenja koja će digitalno transformirati odgojno-obrazovni rad, a pozvali su i sve stručnjake s polja predškolskog obrazovanja da im se jave za suradnju.
Sve je u cloudu
“Budući da rješavamo akutni problem vrtića očekujemo kako ćemo softver uskoro implementirati u veliki broj vrtića, a zatim kroz suradnju i povratne informacije korisnika nastaviti razvijati OrdyBee novim modulima i nadogradnjama koje će unaprijediti predškolski odgoj i obrazovanje.
U planu je i izlazak na vanjska tržišta, prvo u zemlje regije, a u tijeku je i priprema softvera za lansiranje na tržišta DACH zone i Veliku Britaniju. Pri završetku su pregovori vezani uz distribuciju softvera u Izrael”, otkriva planove Vargec.
Kako objašnjava, osim što štedi desetke sati tjedno, aplikacija ima i integrirani roditeljski portal koji olakšava komunikaciju s roditeljima. Sve obavijesti, rang-liste, upute ili privatne poruke roditelji će moći naći na portalu, a odgojitelji i drugi djelatnici vrtića lako će ih proslijediti klikom miša pojedinom roditelju, skupini ili pak svim roditeljima.
OrdyBee funkcionira kao SaaS rješenje, točnije vrtić plaća mjesečnu pretplatu i koristi aplikaciju u oblaku, bez instalacija ili potrebe za održavanjem. Prednost je i u tome što se aplikaciji može pristupiti s bilo kojeg uređaja i lokacije, što je posebno važno za upravljanje područnim objektima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu