Da su sva naša mjesta zakon uskoro će pokazati nova kampanja Ožujske pive Država, Selo, Grad s s već poznatim likovima ˝Žujinim˝ likovima iz dosadašnjih kampanja Goranom Bogdanom, Rene Bitorajcem i Goranom Navojcem.
U režiji Brune Ankovića i kreativaca iz agencije BBDO Zagreb, ovaj trio odradio je turneju po manjim mjestima neobičnih i zanimljivih naziva kako bi ostvarili glavnu misao vodilju ove kampanje, odnosno dodatno istaknuli bogatstvo i raznolikost hrvatske kulture i manjih sredina koje se danas često, ali neopravdano zanemaruju. S ciljem popularizacije manjih sredina i isticanja njihova identiteta, nova ˝Žujina˝ kampanja Država, Selo, Grad, putovala je diljem Hrvatske te obišla zakon mjesta neobičnih naziva poput Pivnice Slavonske, Svinjarevaca, Gornjih Cjepidlaka, Cugovca, Štakorovca, Špičkovine, Donje Batine, Grdosela, Ženodraga, Gaćeleza, drugim riječima obišla je mjesta za koje mnogi od nas nisu ni čuli.
Kampanja je svojevrsni nastavak Žujine kampanje Dijalekti koja je dala hommage pomalo zapostavljenom dijelu naše tradicije te raznolikosti našeg jezika i kulture, Aktualna kampanja Dijalekti izazvala je velik interes javnosti uz 700 tisuća pogleda Žujinih spotova iz te kampanje i doseg od 1,4 milijuna ljudi putem Facebooka. Ako je suditi po tim brojkama i reakcijama publike na Žujinu kampanju za Dijalekte, uspjeh kampanju Država, Selo, Grad je zajamčen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu