Atlantic Grupa je nedavno odlučila rebrendirati jedan od svojih glavnih proizvoda, Cedevitu, a sada je na red došla i voda Kala, i to u smjeru ekološke agende Europske unije s novom ambalažom i neodvojivim čepom.
Kako naglašavaju iz samog Atlantica, Kala je zbog svoje iznimne kvalitete prešla iz kategorije izvorske vode u kategoriju prirodne mineralne vode pa se svojim potrošačima odlučila dodatno približiti kroz novu priču i misiju kojom želi u ljudima probuditi svijest o tihoj snazi koja živi u svima nama i pomaže nam da svijetom koračamo na pravi način – s osmijehom i uvažavajući druge.
Naime, prema EU regulativi, od 2024. godine sve plastične boce morat će imati neodvojivi čep, a sve u cilju očuvanja okoliša i doprinosa boljem procesu recikliranja uz manji utrošak prirodnih resursa.
Kako ističe Jelena Jelenc, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja (SPP) Pića u Atlantic Grupi, “zeleno” i ekološko danas je izuzetno bitno u svakom pogledu i svakoj industriji jer se loš odnos prema prirodi i planeti Zemlji očituje na toliko različitih načina da naposljetku svi osjetimo posljedice.
Često gubimo čepove
“Važno je da osvijestimo i kao pojedinci i kao zajednica da svaki naš čin i odluka na kraju završe ispred nas. Kad govorimo o važnosti održivog i ekološkog pristupa, industrija vode jako je dobar primjer, tu naime koristimo čisti prirodni resurs i dobivamo upravo ono što smo prirodi pružili.
Iz zemlje crpimo prirodnu mineralnu vodu i ako ne pazimo što prirodi vraćamo, ne možemo očekivati da će nas izvori, a u našem slučaju Kalnički izvori, zauvijek osvježavati s toliko čistom i zdravom vodom kao što je to trenutno.
Zato nastojimo paziti i pridonijeti da u prirodi završi čim manje otpada, zato podižemo svijest o važnosti odvajanja i recikliranja otpada i zato smo naposljetku nastojali da se kao predvodnik trendova na tržištu čim prije prilagodimo direktivi Europske komisije prema kojoj će od 2024. sve boce morati imati neodvojive čepove, a sve s ciljem očuvanja prirode.
Kala i Kalnička već sada imaju neodvojivi čep koji i nakon otvaranja ostaje pričvršćen za ostatak ambalaže. Čepovi se, naime, jako često gube i umjesto u procesu recikliranja završe u prirodi.
Ovo je samo jedan od načina kojim činimo ono što je u našoj moći da se zemlja i izvori zaštite od zagađenja. Želimo da se Kalnički kao i svi drugi izvori, a onda i šume i mora, čim više poštede zagađenja”, navodi Jelenc.
U novi rebranding su, kako sami navode u Atlanticu, krenuli iz nekoliko razloga: prešli su iz izvorske, u višu kategoriju prirodne mineralne vode i željeli to obilježiti, a osim toga već su neko vrijeme planirali unificirati vizualni identitet Kale i Kalničke te se uz sve to čim prije prilagoditi spomenutoj direktivi o Europske komisije o neodvojivim čepovima. Jelenc pojašnjava da unatoč svojoj kvaliteti, Kala nije bila brend snažnog karaktera pa su je željeli čim više približiti potrošačima.
Tiha snaga u ljudima
“Kad smo razmišljali kako to učiniti, a pri tom doista pričom ostati blizu proizvoda, potražili smo inspiraciju u samoj vodi. Kad promatrate prirodne izvore vode i pomislite na put koji je svaka kap morala prijeći kako bi se u tom trenutku našla ispred vas, shvatite kolika je snaga u vodi. Uvijek pronađe svoj put, a to uzimamo zdravo za gotovo.
Stara poslovica kaže kako tiha voda brege dere i to je apsolutna istina, a danas često uzdižemo upravo one glasne pojedince, dok oni kojima je nježnost životni imperativ često ostaju u pozadini. Željeli smo stoga potaknuti ljude da uzor pronađu u vodi koja svojom tihom i upornom snagom oblikuje stijene, prolazi preko prepreka i uvijek pronalazi put do cilja.
U svakome od nas postoji ista moć, tiha snaga koja nam pomaže da uvijek pronađemo put i upravo zato smo odlučili novu priču Kale pričati kroz primjere za koje smatramo da mogu dočarati tu moć, tu tihu snagu i potaknuti ljude na mala djela dobrote. Zato smo glas tihe snage dali “običnim ljudima” koji su zahvaljujući svojoj upornosti, intuiciji i empatiji zaslužili postati heroji svakodnevice u svojoj okolini.
Instagram Kale i korporativna web stranica tihasnaga.hr postali su tako središnje mjesto na kojemu kroz kameru fotografa Sanjina Kaštelana donosimo serijal priča o običnim ljudima koji na sebi svojstven i autentičan način pričaju što je u njihovim životima tiha snaga i na ovaj način predstavljaju novu priču o Kali i Kalničkoj.
Vjerujemo kako će Kala u novom ruhu postati prepoznatljiva, a potrošači pronaći potrebno osvježenje kako u samoj prirodnoj mineralnoj vodi Kale i Kalničke, tako i u inspiraciji tihe snage koju ovaj brand sad nosi. Sigurni smo da će se brzo priviknuti i na praktičnost i bolju higijenu kao dodatne benefite koju ova ekološki prihvatljivija ambalaža donosi”, navodi direktorica marketinga Atlantic Grupe.
Prije Kale, u Atlanticu su napravili rebrending Cedevite. Naglašavaju da svaka novost traži vrijeme za prilagodbu i sad s odmakom mogu reći da su zaista jako zadovoljni s rebrendingom Cedevite. To uvelike, kažu, potvrđuju i prodajni rezultati.
“Povećali smo praktičnost kod doziranja i presipanja Cedevite, zadržali naš prepoznatljiv potpis i ujedno vizualno osvježili ambalažu. Rebranding Cedevite nismo radili nasumce nego smo osluškivali želje potrošača i proveli istraživanje o njihovim preferencijama kad je riječ o pakiranju.
Kao i kod rebrendinga Kale, uz praktičnost smo vodili računa i o održivosti pa smo smanjili ukupnu količinu plastike u ambalaži. Konkretno, u 2021. smo količinu folije smanjili za 16,6t, dok će smanjenje prema planu za 2022. iznositi 72,5t”, zaključuje Jelena Jelenc, direktorica marketinga SPP Pića u Atlantic Grupi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu