Želim biti dio tima koji postavlja nove standarde na medijskom tržištu i razvija se

Autor: Marta Duić , 22. rujan 2016. u 22:01
Vedran Vereš, novi član Universal McCann tima na mjestu Client Servi ce Directora za Zagreb i Ljubljanu

Ključna prednost Universal McCanna pred konkurencijom je spoj internacionalnih znanja s razumijevanjem lokalnih tržišta kao i jak tim stručnjaka.

Vedran Vereš je nedavno postao dio Universal McCann (UM) tima na mjestu Client Service Directora za Zagreb Ljubljanu.Njegovo prijašnje iskustvo pokriva deset godina rada u Digitel Medijskim Servisima , od čega zadnjih šest na mjestu Client Service Directora te dvije godine na mjestu Head of Research na Nova TV. Iskustvo rada u medijskim agencijama i medijima omogućilo mu je duboko poznavanje medijskih procesa i regulative, a širok portfelj klijenata pomogao mu je da stekne dubinsko razumijevanje medijskih potreba oglašivača.

Što vas je ponukalo na prelazak u agencijske vode i zašto baš UM?
UM za mene zapravo predstavlja povratak u svijet agencija nakon 2 godine provedene na Novoj TV. Agencija ipak predstavlja povratak mojim korijenima u poslovnom smislu, a UM je agencija koja je regionalni lider na ovim prostorima i definitivno pruža priliku za daljnji profesionalni razvoj kroz lokalne i regionalne projekte te kroz pristup internacionalnim znanjima preko IPG mreže.

Dugogodišnje iskustvo u medijskoj branši daje vam pogled na medijsku scenu sa obje strane. Možete li usporediti svoju dosadašnju karijeru u medijima te ovu ˝novu˝ agencijsku ulogu? Koje su razlike?
Mediji i agencije su prije svega partneri čija je uloga osigurati oglašivačima kvalitetno okruženje za efikasnu komunikaciju svojih proizvoda i usluga tako da mediji i agencije dijele veliki broj zajedničkih izazova. Ipak rad na mediju ili u agenciji ima svojih specifičnosti, kao glavnu razliku bih izdvojio da na mediju ipak imate priliku više utjecati na sam razvoj sadržaja dok ste u agenciji ipak više okrenuti pronalaženje cjenovno efikasnog načina za ispunjenje medijskih ciljeva oglašivača. Ali i na mediju i u agenciji imate priliku sudjelovati u razvoju novih medijskih projekata i proizvoda, a najkreativniji i najuspješniji medijski projekti su uvijek bili rezultat uske suradnje agencije i medija.

Što biste izdvojili kao najveći uspjeh u vašoj dosadašnjoj karijeri? Projekt koji je obilježio vašu karijeru i definirao vas u poslovnom smislu?
Poslije 12 godina medijske karijere teško je izdvojiti jedan uspjeh. Bilo je tu puno dobivenih pitcheva, osvojenih lokalnih i regionalnih medijskih nagrada, rada na nekim od najvećih medijskih projekata ikada provedenih na našem tržištu te prilike da surađujem s velikim brojem vrhunskih profesionalaca od kojih sam imao prilike mnogo naučiti. Ali ipak kada bih morao izdvojiti jednu stvar na koju sam ponosan u svojoj karijeri, to je kontinuirano održavanje visoke razine usluge za svoje klijente. Kada vas auditira internacionalni, nezavisni auditor kao što je bio slučaj na Hrvatskom Telekomu i kad 9 godina za redom vaš rad bude ocijenjen najvišim ocjenama koje vas svrstavaju u sam vrh europskih tržišta to je sigurno razlog za ponos. Jer ipak je teže godinama održavati visoku kvalitetu nego što je to osvojiti jednom neku nagradu, natječaj ili neko drugo profesionalno priznanje.

Koje su glavni izazovi stavljeni pred vas kao novog člana managementa UM tima? Što mislite čime najviše možete doprinijeti i unaprijediti tim?
Moj glavni cilj je s klijentima UM-a, koji su već sad navikli na najviši standard medijske usluge, razviti odnos gdje je agencija punopravni partner u zadovoljavanju njihovih medijskih potreba, sa ciljem ostvarenja poslovih rezultata, a ne samo jedan od dobavljača. Daljnji razvoj partnerskih odnosa s medijima je sigurno jedan od ključnih alata za ispunjenje tog cilja.

Koji su vaši ciljevi i želje u novoj karijeri koja je pred vama? Izazovi su veliki, zaduženi ste za dva tržišta, vaša nova funkcija glasi Client Service Director UM-a za Hrvatsku i Sloveniju – kako ćete doprinijeti svojim iskustvom agenciji na dva tržišta?
Ciljevi su novi iskorak UM-a na oba tržišta, kroz dobivanje novih klijenata i razvoj poslovanja s postojećima. Želim biti dio tima koji postavlja nove standarde na medijskom tržištu i konstantno se razvija te na taj način svojim klijentima osigurava konkurentsku prednost na svojim tržištima. Vjerujem da će moje iskustvo doprinijeti UM-u u ispunjenju tih ciljeva.

Iako ste novi član tima, što biste izdvojili kao glavne prednosti UM-a u odnosu na konkurenciju na tržištu? Koje su to usluge koje UM agencija nudi svojim klijentima i po čemu su 'korak ispred' drugih? 
Ključna prednost UM-a pred konkurencijom je spoj internacionalnih znanja s razumijevanjem lokalnih tržišta, kao i jak tim stručnjaka. Osim toga UM je jedna od rijetkih agencija na tržištu koja može zadovoljiti medijske potrebe klijenata na svim tržištima u regiji garantirajući visoku kvalitetu na svakom od tih tržišta, a kroz suradnju s McCannom možemo riješiti svaki komunikacijski problem naših klijenata, ne samo one koji su medijske prirode. 

Nedavno ste sudjelovali na Regionalnoj konferenciji o telekomunikacijama i medijima, održanoj u Beogradu. Možete li nam reći koji su glavni zaključci i teme sa konferencije?
Na konferenciji je pokriveno toliko različitih tema od TV formata i tržišta oglašavanja u budućnosti preko trendova na društvenim mrežama do elektronskog bankarstva i zaštite autorskih prava, da je nemoguće izdvojiti glavne zaključke. Konferencija je definitivno potvrdila da telekomunikacije i mediji nikad ne stoje i da će oni koji se ne mogu stalno razvijati i prilagođavati tržišnim prilikama, imati velikih problema u opstanku na tržištu.

Kako UM prati aktualne trendove u branši na našem tržištu? Možete li napraviti usporedbu aktualnih trendova u svijetu i trenutno stanje na našem tržištu? 
Rast digitalnih medija je svjetski trend koji je prisutan i na našem tržištu, a posebno bih tu istaknuo pojavu programatic oglašavanja koje mi u UM-u uspješno koristimo kako bi klijentima osigurali najpovoljniji pristup do točno onog segmenta targeta koji njima predstavlja najveći prodajni potencijal.

Sudjelovat ćete na zanimljivom panelu na Weekend Media Festivalu sa temom Retail – najbrže rastuće tržište? Neka najava o čemu se biti govora?
Retail je zadnjih godina jedan od najbrže rastućih sektora po medijskoj investiciji i sektor u kojemu je konkurencija iz godine u godinu sve veća. Čut ćemo iskustva nekih od najvećih regionalnih retail igrača.

Gdje vidite najveće izazove u budućnosti za UM?
Glavni izazov je dodatno podići razinu usluge koja je iznad prosjeka tržišta i neprestano se prilagođavati promjenama u ponašanju potrošača i promjenama na medijskoj sceni.

Komentirajte prvi

New Report

Close