Više od 70 hrvatskih ekoloških proizvođača prijavilo se na natječaj Zelena ideja, čiji je cilj pomaganje proizvođačima u nastupu na tržištu besplatnim uslugama promocije koje će im pružati marketinški stručnjaci, izvjestili su iz Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koje je organizator projekta.
Projekt su podržali i Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.
Rok za prijave bio je 15. studenoga, a prijavilo se najviše ekoproizvođača iz Dalmacije, njih 16, koje slijede proizvođači, njih 14, sa zagrebačkog područja, dok se iz Slavonije prijavilo 11 proizvođača.
Gotovo polovina prijavljenih proizvođača bavi se proizvodnjom i preradom ekološkog voća i povrća (31 prijava), a znatan broj prijava odnosi se i na proizvodnju ekološkog vina i maslinova ulja, gdje prednjače dalmatinski proizvođači.
Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka.
Nakon evaluacije prijava, bit će izabrani ekološki proizvođači kojima će besplatnu marketinšku pomoć, poput osmišljavanja ambalaže ili web stranice, pružiti neka od 16 agencija uključenih u projekt.
Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu/izložbi u Zagrebu sredinom travnja te u sklopu festivala Dani komunikacija i Weekend Media Festival.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu