Zbog društvenih mreža web stranice ostaju zaboravljene

Autor: Stjepan Škramić , 29. travanj 2012. u 22:00

Zbog medijske pompe koja prati društvene mreže počinje se zaboravljati važnost korporativnog weba koji je ipak središnje mjesto upoznavanja kupaca s proizvodima i uslugama

Društvene mreže, a među njima na prvom mjestu Facebook i Twitter, osnovno su sredstvo komuniciranja tvrtke s klijentima. No, zbog “in” alata mnogi zaboravljaju da je kompanijska web stranica ipak središnje mjesto na kojem se gradi imidž tvrtke i predstavljaju njeni proizvodi i usluge. Zbog toga ne valja zapostaviti to središnje mjesto predstavljanja tvrtke, unatoč velikoj popularnosti društvenih mreža. Na kraju kraje, mreže dođu, žive i odu, a kompanijske stranice ostaju. Putem web-stranica poduzeće komunicira marketinšku strategiju i ostvaruje direktan kontakt sa sadašnjim i potencijalnim potrošačima. Takva veza može se okarakterizirati kao interaktivni odnos u kojem poduzeće stvara i jača identitet marke. Budući da korisnici dugo ostaju na stranicama koje ih zanimaju, postiže se i visoka lojalnost marki proizvoda te web-stranici poduzeća.

Ciljna skupina
Međutim, iako su manje-više poznate sve prednosti elektroničkog poslovanja i predstavljanja putem web stranica, veliki broj poduzeća u Hrvatskoj još uvijek nije okrenut u tom smjeru. Prije zrade web-stranice, tvrtka mora voditi brigu o nizu zahtjeva koje je potrebno uskladiti. Naziv stranice, brzina učitavanja, usklađenost s vizualnim identitetom, usmjerenost k određenoj ciljnoj skupini, optimizacija izgleda i sadržaja za pretraživače, samo su neki od elemenata uspješne prezentacije. Kako bi web-stranica ostvarila željeni rezultat, a ulaganje bilo opravdano, mora biti kvalitetno osmišljena.Nakon što poduzeće kreira marketinšku strategiju i odredi ciljnu skupinu kojoj se obraća putem web-stranice, nužno je stvoriti interes za posjećivanje. Imati web stranicu za koju nitko ne zna uzaludan je posao koji nosi negativan imidž. Osim na internetu, web stranicu je nužno oglašavati i putem klasičnih medija. Promocija putem weba odličan je izbor, a za razliku od klasičnih medija, web traži i vlastitu promociju. To podrazumijeva prijavu na pretraživače, postavljanje bannera na visoko posjećenim stranicama te upisivanje u web- imenike.Ako se poduzeće prezentira nekreativnom i neinovativnom web-stranicom s lošom navigacijom, korisnici će odbijati posjećivanje, a poduzeće će izgubiti priliku za komuniciranje marketinške koncepcije. Informacije o poduzeću i ponudi moraju biti svježe i aktualne, napisane jezikom ciljne skupine.

Dostupno 24 sata
Podaci na internetu dostupni su u svakom trenutku, 24 sata dnevno, u svim dijelovima svijeta što još jednom potvrđuje potrebu za zanimljivim web-stranicama. Osim općih informacija o ponudi, poduzeće treba naglasiti i značaj ponude za potrošače. Web stranica bi trebala biti aktualna te kvalitetnija od konkurencije u istoj ili srodnoj djelatnosti. Zanimljivo je što tu prezentaciju poduzeće može mijenjati svakodnevno, prilagođavati ponašanju kupaca ili trendovima na tržištu. Bilo bi zanimljivo pomisliti da je web stranica rezultat jednodnevne inspiracije ili kreativnosti, ali poslovni uspjeh ne može se dogoditi sam od sebe, već ga uvijek treba vrlo pažljivo pripremati. Isti slučaj je i s prezentacijom na internetu.

Sadržaj

Pisanje za čitatelja
Uz sve prednosti prezentacije putem interneta, tvrtkaa treba znati da web- stranice ne čine čuda same po sebi. Sadržaj mora biti jasan, sažet, bitan, lako čitljiv, razumljiv, naslovi moraju pozivati, isticati koristi, nagovještavati sadržaj. Bitno je privući pozornost korisnika zabavnim sadržajem, ali istovremeno ga povezati s osobinama proizvoda, tj. identitetom marke. To nikako nije lak zadatak.

Komentirajte prvi

New Report

Close