Tržište oglašavanja je lani palo prvi put nakon četiri godine kontinuiranog rasta. Oglašivači su lani u zakup oglasnog prostora uložili 1,47 milijardi kuna, što je 1,4 posto manje u odnosu na 2016. godinu.
Pad je u najvećoj mjeri posljedica krize u Agrokoru, s obzirom da se procjenjuje da taj koncern čini između 8 i 9 posto ukupnog tržišta zakupa medija, zaključak je analize Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).
Najviše se i dalje troši na oglašavanje na TV postajama. Oglašivači su 2017. na oglase na TV postajama potrošili 741 milijun kuna, što je pad od 2,2 posto, no na TV i dalje otpada oko 50 posto tržišta.
Podaci za prošlu godinu pokazuju da oglašavanje u online medije i dalje raste, vrijednost oglašavanja na Internetu iznosila je 245 milijuna kuna, a digitalno oglašavanje je postalo glavni kanal oglašavanja prvenstveno za male i srednje tvrtke.
Oglašavanje u tisku procijenjeno je na 218 milijuna kuna, što je 13,3 posto manje u odnosu na 2016. i čini 15 posto udjela u ukupnom oglašavanju. Oglašavanje na radio postajama iznosilo je, pak, 127 milijuna kuna, 0,4 posto manje nego godinu dana prije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu