Na šesto hrvatsko izdanje marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje učinkovitost oglasnih kampanja, prijavljen je rekordni broj radova – 53.
To je 20% više prijavljenih projekata u odnosu na prethodne godine, a za nagradu se bori 38 različitih agencija i 35 oglašivača. Prijavljeni radovi će se za Effie nagradu natjecati u 10 kategorija. Konkurencija je najveća u kategoriji "Telekomunikacijskih usluga" gdje je prijavljen najveći broj radova, ukupno 14, a slijede kategorije "Hrana" i "Piće", s 9 odnosno 8 prijavljenih radova. Dobitnici će biti proglašeni na dodjeli nagrada u sklopu Dana komunikacije od 16. do 19. travnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu