Zatvorene su prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat zajedničke suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija.
Najviše radova prijavljeno je u kategoriji 'Telekomunikacijske usluge', a slijede kategorije 'Pića' i 'Hrana'. O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama kroz dva kruga žiriranja, odlučivat će stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških struc?njaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivac?a, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuc?a te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).Jadranka Ivanković, predsjednica žirija ovogodišnjeg Effie natjecanja, je izjavila: 'Iznimno smo zadovoljni brojem prijavljenih radova s obzirom na proteklu godinu u kojoj je bilo izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama. Sada nas očekuje zahtijevan i odgovoran posao odabira najboljih radova čemu se istinski veselimo. Vjerujemo da će kampanje koje budu proglašene najboljima pružiti čvrst i opipljiv dokaz kako promišljene i strateški planirane marketinške komunikacije uistinu rezultiraju ostvarivanjem postavljenih ciljeva te kako su ulaganja u marketing opravdana i nužna.'
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu