WWP, najveća svjetska oglašivačka agencija koja zapošljava 179.000 ljudi, lani je potrošila ogromne svote na oglašavanje u digitalnim medijima. Samo na oglase objavljene na Googleu potrošili su četiri milijarde dolara, što je 38 posto više nego 2014.
Još više je, za 56 posto, poraslo oglašavanje WWP-a na Facebooku, gdje su nakon 640 milijuna u 2014. lani potrošili milijardu dolara. Yahoo je s između 400 i 430 milijuna dolara ostao na istoj razini, kao i Twitter (150 do 225 milijuna) te AOL (100 do 125 milijuna dolara). Poredak na ljestvici nije se promijenio. Zanimljivo je vidjeti koliko je WWP povećao potrošnju na Googleu te posebno na Facebooku, a što je povezano s popularnošću njihove akvizicije, Instagrama, servisa kojeg je Facebook preuzeo 2012. Konačni rezultati još nisu poznati, a analitičari očekuju da će Facebook u 2015. imati prihod od 17,5 milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu