Wellness kao sastavni dio svakog poslovnog putovanja

Autor: Poseban članak , 16. srpanj 2019. u 08:36
Wellness&spa zona hotela Aristos

Wellness industriju moguće je okarakterizirati kao živi organizam koji konstantno raste i razvija se u novim smjerovima.

Wellness industriju moguće je okarakterizirati kao živi organizam koji konstantno raste i razvija se u novim smjerovima. Zahvaljujući sve većoj svjesnosti potrošača o zdravlju, prehrani, potrebi za opuštanjem, zdravstvenim tretmanima, ali i ljepoti te anti-age tretmanima wellness industrija dosegla je vrijednost od 4.2 milijarde američkih dolara.

Postoji cijeli niz promjena koje su dovele do ovakvog neočekivanog razvoja wellnessa. Najveći od svih uzorka je, više nego očekivano, nezdravi životni stil kojem je većina ljudi izložena, a uključuje premalo slobodnog vremena, velike količine stresa, stalnu povezanost i dostupnost te nezdrave prehrambene navike. Sve to dovelo je do orijentacije na zdraviji život koji se ne bazira na posjetu liječnicima nego na održavanju psihičkog i mentalnog zdravlja putem wellness tretmana.

Wellness se uspio probit čak i u dugo neosvojivo korporativno područje. Sve više tvrtki usvaja različite wellness programe kako bi poboljšali cjelokupno zdravlje zaposlenika i osigurali njihovo zadovoljstvo na radnom mjestu. Ovo su neporecivo dobre vijesti, ali ne pokrivaju cijelu širinu problema, a to je da zaposlenici koji iz tvrtke odlaze na poslovni put nemaju isti tretman.

Andrew Rundel, profesor epidemiologije na Mailman School of Public Health navodi sljedeće: “Stres, poremećaji u spavanju, nezdrava prehrana i nedostatak tjelovježbe uobičajene su posljedice konstantnih putovanja. Tijekom dužeg vremenskog perioda, ovi problem mogu povećati mogućnost obolijevanja od kroničnih bolesti”. Nadalje, studija koju je provela Svjetska banka pokazala je da čak 75% ljudi koji putuju poslovno pati od visoke razine stresa.

Nažalost, stroga pravila i ograničeni budžeti još uvijek sputavaju mnoge poslovne putnike u odabiru hotela koji im može pružiti priliku da se nakon napornog radnog dana riješe nakupljenog stresa.

Stoga, bi tvrtke koje često šalju svoje zaposlenike na poslovna putovanja trebale razmisliti o usvajanju sljedećih koraka pri njihovoj organizaciji:

1. Učiniti wellness prioritetom tvrtke

Najbolji način za prioritiziranje wellnessa u poslovna putovanja je kreiranje budžeta za dodatne troškove i dodavanje ekstra vremena u itinerare. Davanjem takve financijske i vremenske slobode zaposlenici osjećaju da se tvrtka brine za njih i njihovo zdravlje tijekom poslovnog puta. Ovim jednostavnim promjenama zaposlenici dobivaju već spomenutu mogućnost da si priušte nešto za sebe, opuste se i smanje razinu stresa.

2. Prilagoditi putovanja pojedinim zaposlenicima

Za najveći utjecaj na zaposlenike koji putuju potrebno je procijeniti kako pojedinci reagiraju na različite situacije i prilagoditi wellness usluge njihovim potrebama. Na primjer, ako netko od zaposlenika ima problema s alergijama putovanje će mu olakšati soba opremljena posteljinom bez alergena ili čak i pročišćivačima zraka. S druge strane, ako netko na putu pati od anksioznosti rezerviranje opuštajuće masaže može mu pomoći da se iste riješi.

3. Rezervirati smještaj fokusiran na wellness

Rezerviranjem smještaja fokusiranog na cjelokupnu čovjekovu dobrobit koji uz to nudi i široku lepezu klasičnih wellness usluga zaposlenicima se daje do znanja da su bitni oni, njihovo zdravlje i osjećaji. Stoga pri organizaciji bilo kakvo poslovnog putovanja treba pažljivo odvagati sve opcije i pružiti zaposlenicima najbolje unutar mogućnosti i budžeta tvrtke. Na sreću, danas sve više hotela prilagođava svoju ponudu poslovnim putnicima na način da im pruža sve usluge potrebne za obavljanje posla, ali i za opuštanje nakon njega. I sve to po razumnim cijenama.

Jedan od takvih hotela u Zagrebu je i hotel Aristos u blizini zagrebačke zračne luke.  Predstavlja idealnu kombinaciju koja će zadovoljiti osnovne potrebe poslovnog putnika potrebne za rad dok će mu istovremeno osigurati zdrav san na najkvalitetnijim madracima, pripremiti obroke od svježih I provjerenih namirnica te omogućiti rekreaciju u fitnessu i opuštanje u Wellness&spa zoni.

Wellness&spa zona hotela Aristos nudi raznoliku ponudu masaža, wellness ritual, tretmane njege tijela i lica, Vital bar s prirodnim osvježavajućim napitcima i fitness studio. U sklopu wellnessa dostupna je i Spa&relax zona s parnom, bio i infra saunom, tuševima doživljaja, grijanim ležaljkama i kromoterapijom.

Poticanje i subvencioniranjem  wellness sadržaja na poslovnim putovanjima tvrtke su u mogućnosti usmjeriti zaposlenike na prave izbore i zdraviji način života. Također, šalje se poruka zaposlenicima da tvrtka cijeni njihovo vrijeme i predanost što će znatno povećati moral i poboljšati produktivnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close