Dva susjeda prije 15 godina osnovali tvrtku, danas uređuju vrtove i za pad drona

Autor: Marija Crnjak , 27. svibanj 2022. u 09:24
Alan Ančić na početku nije imao formalnog vrtlarskog znanja/Tomislav Huha

U pandemiji je dodatno porasla popularnost uređenja vrtova, a klijenti tvrtke Hortus sve su više svjesni važnosti navodnjavanja.

Kad Bojana Bojića, suosnivača vrtlarske tvrtke Hortus, pitate po čemu se ponuda njegove tvrtke razlikuje od konkurencije, odgovorit će vam “po osmjehu, zaljubljenosti u život i prirodu”, i to će vam namigujući pojasniti dok stoji usred gradilišta novog projekta. Samo letimičan pogled na desetke promo fotki i video uradaka koje Hortusovci sami snimaju i stavljaju na društvene mreže pokazuje da se ne šali.

Hrvatski gledatelji i entuzijasti tu imaju skoro pa domaću verziju britanske legendarne emisije Garden Rescue, u kojoj ekipa prenosi gromade kamenja i kopa rupetine uz osmjeh i zezanje. A rade ozbiljne vrtlarske projekte, uključujući suhozide i ostale građevinske zahvate koji su sastavni dio ovog sve popularnijeg biznisa.

Ključ u ruke
“Vrtovi su naša furka”, glasi slogan tvrtke koju su prije 15 godina u Zagrebu osnovali Bojan Bojić i Alan Ančić, susjedi i prijatelji, krenuvši od samih početaka i bez formalnog vrtlarskog znanja.

Danas njihova tvrtka zapošljava ukupno šest ljudi, radi se po cijeloj Hrvatskoj, po sistemu ključ u ruke, od dizajna do realizacije za koju po potrebi angažiraju kooperante. Posla ima sve više, u koroni je tek procvao, jer raste svijest o važnosti hortikulture i estetici okućnice, kako među vlasnicima objekata tako i među građevinarima.

Bojan Bojić upoznao je svog partnera u vrtlariji Ivice Rozića/Tomislav Huha

“Alan i ja upoznali smo se radeći u vrtlariji Ivice Rozića, gdje smo puno učili i tesali prva znanja. Brzo smo kliknuli i odlučili zajedno ući u vlastiti posao. Moram priznati da smo počeli s puno manje znanja nego danas, radili smo greške na kojima smo učili, ali smo priznali svaku pogrešku koju smo napravili i ispravljali smo ih na vlastiti trošak, te tako gradili povjerenje s klijentima.

Od početka smo nastojali biti maksimalno pouzdani i ozbiljni u tome što radimo, spremni na puno učenja, i čitavo vrijeme smo u tome uživali. Zahvaljući tome preživjeli smo onu krizu iz 2008. koja nas je zahvatila skoro na početku, a pandemijsku krizu nismo osjetili jer se baš tada ubrzao naš rast. On je kontinuiran, a ponosni smo što možemo reći da smo sve postigli bez rođačkih veza, vlastitim radom”, kaže Bojić.

Ekipa Hortusa koju čine i tri žene najviše projekata ima u Zagrebu, no rade po čitavoj Hrvatskoj, u Dalmaciji, Istri, Kvarneru, i posla je sve više.

15

godina posluje tvrtka Hortus koja zapošljava šestero ljudi

Promocija na mrežama
“Pogotovo u zadnje dvije godine promijenio se mindset, sve više ljudi i i ulagača uvažava nas kao stručnjake, i sve je više ljudi svjesno važnosti uređenja eksterijera. Tu spadaju i građevinske tvrtke koje su shvatile da će bolje prodati nekretninu ako urede i okoliš, neki nas zovu još dok su skele na objektu da postavimo travnati tepih ne bi li objekt bolje izgledao.

Također, ljudi sve više shvaćaju važnost navodnjavanja koje nam je konačno postao skoro pa standard u uređenju, jer ulaganje od 50-tak tisuća kuna nema smisla ako pola vrta propadne zbog suše”, kaže Bojić. Puno truda Hortusovci ulažu u promociju na društvenim mrežama, po čemu se zaista razlikuju od konkurencije.

Foto: Tomislav Huha

Rijetko tko da pred koji mjesec u Zagrebu nije primijetio Hortusov billboard s porukom “Pripremite svoj vrt za sve moguće goste”, i fotografijom drona koji se zabio u pomno pošišan travnjak. Posluživši se takozvanom metodom newsjack marketinga, u kojem se za promociju usluga i proizvoda koriste aktualnosti i vijesti, Hortusovci su uz pomoć agencije Spellcaster iskoristili bizaran pad ruskog vojnog drona na zagrebački Jarun u počecima ruske invazije na Ukrajinu, što je popraćeno s velikim zanimanjem publike, uključujući i oštre kritike.

”Ta je kampanja jako dobro odjeknula. Iskoristili smo trenutak i željeli smo poručiti da se bez obzira na događanja u svijetu bitno potruditi da nam bude ugodno i lijepo u našem zelenom okruženju, a mi u tome možemo pomoći”, pojašnjava Bojić, koji u slobodno vrijeme voli snimati dokumentarne filmove.

Komentirajte prvi

New Report

Close