Prema rezultatima procjene agencije HURA Media AdEx (Advertising Expenditure), protekle je godine u zakup oglasnog prostora u vodećim medijima u Hrvatskoj uloženo sveukupno 1.493.000.000 kuna, što je porast od 2,8% u usporedbi s 2015.
Ulaganje u oglašavanje time bilježi rast već treću godinu zaredom, a najveći porast od 27% zabilježen je u internetskom oglašavanju.
S obzirom na udio pojedinih vrsta komunikacijskih kanala u sveukupnoj investiciji, još uvijek dominira televizija s udjelom od 51%, a slijede je tisak sa 17% i internetsko oglašavanje sa 14%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu