Na europskom festivalu kreativnosti Eurobest, koji će se od 1. do 3. prosinca održavati u Helsinkiju (Finska), naziv oglašivača godine bit će uručen kompaniji Volvo Trucks zbog, kako javlja portal Media marketing, hrabrih marketinških ideja u kreiranju oglašivačke kampanje Serija testova u živo.
"Prije četiri godine smo uspostavili novu komunikacijsku strategiju želeći pokazati kako smo kreativno hrabriji. U suradnji s agencijom Forsman & Bodenfors to nam je u potpunosti uspjelo. Predstavili smo potpuno integriranu kampanju koja je lani bila jedna od najuspješnijih na YouTubeu", rekao je Lars Terling, potpredsjednik za marketinško komuniciranje kompanije Volvo Trucks.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu