Volvo S60 i XC60 dobili vrhunske ocjene u novom testu sustava za zaštitu kod frontalnih sudara

Autor: Objava za medije , 27. rujan 2013. u 17:22
Press foto

Test uključuje nalet na vozilo koje vozi ispred pri brzinama od 20 km/h i 40 km/h, a dodatni se bodovi daju vozilima koja posjeduju upozorenje na frontalni udarac.

Liderska pozicija Volva na području automobilske sigurnosti ponovno je dobila priznanje – i to novim testnim programom američkog Osiguravajućeg instituta za sigurnost prometa (IIHS). Ovaj je institut, naime, proveo provjeru sustava koji pomažu kod prevencije frontalnih sudara. Oba testirana Volvo modela S60 i XC60 osvojili su najveću moguću ocjenu – izvrstan – uz opasku da jedino Volvo od svih 74 testiranih vozila nudi standardno ugrađen City Safety sustav zaštite od sudara.

„Pozdravljamo odluku većine sigurnosnih instituta da u svoje testne programe uključe i sustave za sprečavanje prometnih nezgoda. To kupcima daje bolji uvid u prednosti sustava automatskog kočenja, te će pomoći implementaciji ovih tehnologija u automobile budućnosti,“ izjavio je Thomas Broberg, stariji sigurnosni savjetnik pri Volvo Car grupaciji.

Novi IIHS-ov test sustava za prevenciju sudara bit će inkorporiran u 2014 Top Safety Pick nagradu ovog renomiranog instituta. Test uključuje nalet na vozilo koje vozi ispred pri brzinama od 20 km/h i 40 km/h, a dodatni se bodovi daju vozilima koja posjeduju upozorenje na frontalni udarac.

Volvo S60 i XC60 opremljeni City Safety sustavom (s automatskim kočenjem pri nižoj brzini kretanja) i Collision Warning with Full Auto Brake sustavom (upozorenja na udarac s opcijom automatskog kočenja), te Pedestrian Detection sustavom (otkrivanja pješaka) su među sedam modela koji su u novom testu dobili ocjenu „izvrstan“.

City Safety kao standard u svim Volvo modelima

City Safety sustav zaštite od prednjih sudara pri nižim brzinama dio je standardne opreme svih Volvo modela na svim tržištima diljem svijeta. Većina Volvo modela je također dostupna s vrhunskom tehnologijom koja otkriva, upozorava i automatski koči u slučaju naleta na vozilo, pješake ili bicikliste.

„IIHS institut se usredotočio na dvije situacije, a u oba slučaja testirano vozilo u pokretu nalijeće na stacionarno vozilo ispred. No, valja naglasiti da sustavi Volva funkcioniraju u mnogo širem dijapazonu svakodnevnih situacija kao što je nalet na vozila koja se kreću manjom brzinom, te nalet na pješake i bicikliste,“ ističe Thomas Broberg.

Volvo je dosad prodao preko milijun automobila opremljenih sustavima automatskog kočenja, a kompanija će nastaviti sa svojim pionirskim radom te unapređivati sustave detekcije kako bi mogli i noću prepoznavati pješake i bicikliste, ali i životinje.

Automatsko kočenje rezultira manjim brojem nezgoda

Prednosti inovativne City Safety tehnologije, dokumentirane su u ranijim IIHS/HLDI (Highway Loss Data Institute) izvještajima koji su naveli smanjenje broja frontalnih naleta na vozilo ispred do 20 posto. Podaci švedske osiguravaće kuće If pokazuju sličan postotak smanjenja broja frontalnih udaraca.

IIHS studija za model Volvo XC60 pokazuje da City Safety sustav smanjuje broj tjelesnih ozljeda za 33 posto, dok su odštetni zahtjevi za nadoknadu štete na tim vozilima smanjeni za 15 posto.

„Tijekom godina rizik od zadobijanja ozljeda u Volvo vozilu stalno je i značajno smanjivan. Predstavljanjem novih preventivnih i sigurnosnih sustava nastavljamo se kretati prema našem cilju da do 2020. godine nitko ne bi smio smrtno stradati ili biti teško ozlijeđen u novom Volvo vozilu. Naša dugoročna vizija su automobili koji se ne sudaraju,“ zaključuje Thomas Broberg.

Komentirajte prvi

New Report

Close