Vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće lani ostvarila rekordne prihode od prodaje

Autor: Poslovni.hr , 23. veljača 2022. u 10:54
Answear / Foto: PD

U zadnjem kvartalu 2021 godine, tijekom kojeg je platforma stigla na hrvatsko tržište, ostvarena je 78% veća prodaja.

Vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće Answear pohvalila se poslovnim rezultatima koje je zabilježila u 2021. godini. Naime, ukupni prihodi Answeara od prodaje za cijelu 2021. godinu dosegnuli su otprilike 150 milijuna eura, što je povećanje od 66% u odnosu na godinu ranije. Zadnji kvartal 2021. za Answear je bio rekordan, a prihodi od online prodaje iznosili su 62 milijuna eura, odnosno 78% više u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2020.

Prema preliminarnim podacima, prihodi Answeara od prodaje u zadnjem kvartalu 2021. iznosili su 56 milijuna eura, dok je na godišnjoj razini ostvaren rast prihoda od prodaje od 75%. Ova online modna trgovina je u 2021. godini proširila svoje poslovanje na nova tržišta – Grčku, Hrvatsku i Cipar i tako učvrstila svoju poziciju na tržištu.

Ojačali poziciju na tržištu Srednje Europe

Answear je na tržištu prisutan već cijelo desetljeće, a posljednjih godina povećava prodaju i poboljšava profitabilnost. Pritom navode da sjajne poslovne rezultate između ostaloga mogu zahvaliti stalnom razvoju i optimizaciji ponude proizvoda, ulaganjima u tehnologiju što uključuje novi sustav e-trgovine i poboljšanu mobilnu aplikaciju, te visokoj kvaliteti usluge što iznimno cijene sami korisnici. Answear je stoga ojačao tržišnu poziciju u regiji Srednje Europe i u uvjetima pandemije povećao prihode od prodaje.

„Rekordni rezultati prodaje koje je Answear ostvario u zadnjem kvartalu 2021. premašili su naša očekivanja i zadane ciljeve za to razdoblje. Na odlične rezultate je utjecao niz čimbenika. U fokusu komunikacije imali smo modernu, snažnu i aktivnu ženu, što su prepoznale i sa čime su se poistovjetile i naše korisnice. Ostvarili smo povećanje posjećenosti Answear webshopa, povećali stope konverzije, u konačnici i prosječnu vrijednost košarice. Tome su svakako doprinijeli širenje ponude proizvoda, tehnološka poboljšanja unutar web stranice i mobilne aplikacije te prepoznatljivost vlastite robne marke answear.LAB među kupcima”, rekao je Krzysztof Bajołek, predsjednik Answeara.

Održivost u središtu poslovanja

Iz Answeara kažu da su u svojoj strategiji poslovanja fokusirani na aktivan život, bez kompromisa, na vlastiti, zanimljiv način, dok se u središtu njihove društveno-odgovorne strategije nalazi odgovornija proizvodnja. Zato su, kažu, pokrenuli vlastiti modni brend answear.LAB. Prihode od prodaje Answear je donirao zakladama koje podržavaju djelovanje žena, a ideja iza brenda koji podržava snažne žene i održivu modu osvojila je nagradu IPRA Golden World Award 2021.

„Answear stvara projekte koji u svojoj esenciji imaju održivost, brigu o planetu te brigu o kupcima. Održivost je utkana u našu korporativnu kulturu, što potvrđuje i brend answear.LAB, koji je također jako dobro prepoznat i na hrvatskom tržištu”, poručila je Sandra Gašparić, country manager Answeara za Hrvatsku.

Answear također nastoji smanjiti prosječno vrijeme naručivanja, jednostavno i učinkovito upravljati zalihama te u procesu predaje narudžbe krajnjem korisniku više koristiti usluge lokalne logistike i kurirske službe. Kako bi se smanjila količina materijala koji se koriste za slanje paketa, svi proizvodi koji se naruče na Answearu kupcima se uvijek šalju u jednom paketu, koji se potom može ponovno iskoristiti za eventualni povrat.

Vezano uz poslovne planove za 2022. godinu, iz Answeara najavljuju da planiraju nastavak širenja poslovanja te povećanje broja tržišta na kojima djeluju, kojih je trenutno deset, što uključuje i Hrvatsku.

Komentirajte prvi

New Report

Close