Voda Jana omiljena među potrošačima

Autor: Poslovni dnevnik , 08. rujan 2014. u 21:59
Rezultati su pokazali kako više od 90% potrošača zna za Janu

Rezultati su pokazali kako više od 90% potrošača zna za Janu.

Vodu Janu potrošači ocjenjuju kao najbolju na domaćem tržištu, pokazalo je istraživanje  BRANDscore, provedenog u ožujku i travnju na uzorku od 2000 ispitanika.

Inače, BRANDscore uspoređuje brandove različitih kategorija proizvoda i svojevrstan je pokazatelj je snage branda na tržištu. Rezultati su pokazali kako više od 90% potrošača zna za Janu, dok u svim aspektima odnosa potrošača prema brandu, taj proizvod u ovoj godini bilježi rast u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Osim toga, Jana je za pet mjesta napredovala na ljestvici TOP 50 najkvalitetnijih brandova u regiji Adria među više od njih 3000 obuhvaćenih ovim istraživanjem.

Pritom je opći dojam brenda dobio ocjenu 8,8  od maksimalnih 10. "Uzimajući u obzir rezultate korisnika u kategoriji, lojalnost prema Jani raste, kao i pozitivan imidž koji je u promatranome razdoblju razvijala tijekom kampanje 'Voda s porukom'. Promotrivši tržište prirodne mineralne vode i stavljajući u odnose prepoznatljivost i upotrebu, Jana odskače rezultatima te je vodeća među premium brandovima", stoji u priopćenju PRriredbe. 

Komentirajte prvi

New Report

Close