Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vlastiti program ili prikriveno oglašavanje

Autor: Saša Vejnović
17. srpanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

FullTV program bazira na “dokumentarističkim” prilozima koje tvrtke trebaju platiti oko 6 tisuća kuna. Vlasnik projekta, Herus grupa, u taj je projekt do sad uložila oko tri milijuna kuna

Hrvatska kabelska televizijska scena dobila je novog igrača, splitsku poslovnu televiziju FullTV koja se zasad emitira na platformi Bnet i Optima TV. Pregovara se i s MaxTV-om i IskonTV-om, ali i sa sličnim platformama u regiji. Prema riječima samih osnivača ove televizije, program se bazira na dokumentarističkom pristupu te kroz kratke filmove ‘iznosi poslovne ideje, probleme i rješenja u prvom redu malog i srednjeg poduzetništva’.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tina Pencinger, direktorica FullTV-a, kaže kako je ideja nastavak projekta fullbusiness.com, poslovne platforme koja trenutno obuhvaća 1671 tvrtku malog i srednjeg poduzetništva, a koje se putem te stranice predstavljaju javnosti. “Analiza tržišta je pokazala da tvrtke iz Hrvatske ali i iz regije manjeg ili srednjeg poduzetništva nemaju ulaz u medije niti do šire publike, a to su upravo naši klijenti. Zato im ova televizija daje priliku da se predstave i da ojačaju i poboljšaju svoje poslovanje”, kaže Pencinger, dodajući da su sve emisije njihova produkcija, dokumentarističkog pristupa i uglavnom izvan studija kako bi se tema emisije što vjernije prikazala. No, na njihovim internetskim stranicama se tim malim i srednjim poduzetnicima nudi snimanje poslovne priče o njima, desetominutnog dokumentarnog filma u HD produkciji, u čemu sudjeluju dva snimatelja, montažer i novinar. To, međutim, poduzetnici moraju platiti nešto više od šest tisuća kuna, a za taj novac će im se ‘dokumentarac’ emitirati u emisiji Poslovne priče 300 puta u dva mjeseca. Dodatnih 1230 kuna stajat će ih strani titl. Pencinger, međutim, ne smatra da se radi o reklami.

Hrvatska kabelska televizijska scena dobila je novog igrača, splitsku poslovnu televiziju FullTV koja se zasad emitira na platformi Bnet i Optima TV. Pregovara se i s MaxTV-om i IskonTV-om, ali i sa sličnim platformama u regiji. Prema riječima samih osnivača ove televizije, program se bazira na dokumentarističkom pristupu te kroz kratke filmove ‘iznosi poslovne ideje, probleme i rješenja u prvom redu malog i srednjeg poduzetništva’.

Tina Pencinger, direktorica FullTV-a, kaže kako je ideja nastavak projekta fullbusiness.com, poslovne platforme koja trenutno obuhvaća 1671 tvrtku malog i srednjeg poduzetništva, a koje se putem te stranice predstavljaju javnosti. “Analiza tržišta je pokazala da tvrtke iz Hrvatske ali i iz regije manjeg ili srednjeg poduzetništva nemaju ulaz u medije niti do šire publike, a to su upravo naši klijenti. Zato im ova televizija daje priliku da se predstave i da ojačaju i poboljšaju svoje poslovanje”, kaže Pencinger, dodajući da su sve emisije njihova produkcija, dokumentarističkog pristupa i uglavnom izvan studija kako bi se tema emisije što vjernije prikazala. No, na njihovim internetskim stranicama se tim malim i srednjim poduzetnicima nudi snimanje poslovne priče o njima, desetominutnog dokumentarnog filma u HD produkciji, u čemu sudjeluju dva snimatelja, montažer i novinar. To, međutim, poduzetnici moraju platiti nešto više od šest tisuća kuna, a za taj novac će im se ‘dokumentarac’ emitirati u emisiji Poslovne priče 300 puta u dva mjeseca. Dodatnih 1230 kuna stajat će ih strani titl. Pencinger, međutim, ne smatra da se radi o reklami.

“Dokumentarni filmovi nisu koncipirani kao reklama niti su u programu tako označeni. Naime, ti filmovi su na tragu Discoveryjeve emisije How it’s made”, kaže Pencinger, dodajući da pripremaju još emisija poslovnog sadržaja koje bi se uskoro trebala početi emitirati. Među njima će biti i ona pod nazivom ‘Želim posao’ gdje se različite kategorije nezaposlenih osoba predstavljaju i tako pokušavaju zainteresirati buduće poslodavce. Kako čelnici FullTV-a kažu da se njihov program zasniva na potpuno drugačijem konceptu, tako nisu angažirali neke poznate voditelje, već tek novinara Ivu Šćepanovića koji im je kao vanjski suradnik pomogao u osmišljavanju programske sheme. Vlasnik projekata FullTV i Fullbusiness je Herus grupa koja je u njih dosad ukupno uložila oko tri milijuna kuna. “Fullbusiness već ima prve upite iz inozemstva, a to će onda biti i cilj FullTV-a da se jednog dana pretvori u regionalni poslovni televizijski kanal za razmjenu ideja i poboljšanje poslovanja”, kaže Tomislav Bajić, predsjednik Herus grupe.

Izdvojeno

Snimanje se naplaćuje
Snimanje poslovne priče, kako stoji na internetskim stranicama, stoji nešto više od 6000 kuna, a za taj novac će im se ‘dokumentarac’ emitirati u emisiji Poslovne priče 300 puta u dva mjeseca.

Predstavljaju se i nezaposleni
Filmovi su na tragu Discoveryjeve emisije ‘How it’s made’, a pripremaju još emisija poslovnog sadržaja. Među njima je ‘Želim posao’ u kojoj se nezaposlene osobe predstavljaju mogućim poslodavcima.

Autor: Saša Vejnović
17. srpanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close