Najveća medijska kompanija u Europi, njemački Bertelsmann, do 2020. uložit će svake godine do 1,3 milijarde eura u akvizicije, najavio je prvi čovjek Thomas Rabe. "Imamo potencijal investiranja između jedne i 1,3 milijarde eura svake godine bez dodatnog zaduživanja", izjavio je Rabe u razgovoru za Financial Times.
Uz akvizicije, do 2020. kompanija cilja ukupne prihode od 20 milijardi eura. Međutim, Rabe je dodao kako investicijski plan ipak ovisiti o budućem generiranju dobiti. Kompaniju posebno zanimaju digitalne medijske platforme te online obrazovni programi. Rabe je otkrio kako Bertelsmann namjerava ojačati digitalno poslovanje svoje TV-postaje RTL te Gruner+Jahra, izdavača magazina Stern i Geo. K tome, povećat će se udjeli u obrazovnim kompanijama Hotchalk i Udacity.
Thomas Rabe je naglasio kako želi u Veliku Britaniju proširiti poslovanje Relias Learninga, američkog pružatelja internetskog zdravstvenog obrazovanja, pa bi edukacijske treninge dobivali službenici britanskog javnog zdravstvenog sustava. Od obrazovnih podružnica kompanija cilja prihode od milijardu eura. Bertelsmann je objavio kako mu je lanjska dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) porasla gotovo pet posto na 2,5 milijardi eura, najviše u posljednjih 10 godina. Prihodi su veći tri posto na 17 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu